וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת חדשה לאתר הארץ באנגלית

אמילי גרינצווייג

25.10.2011 / 15:36

רכזת הכתבים הראשית של עיתון הארץ, רותי זוטא, מונתה לתפקיד עורכת האתר. זוטא תחליף את שרה מילר שתשמש עורכת בכירה במחלקה הדיגיטלית של קבוצת הארץ

רותי זוטא תמונה לעורכת אתר הארץ באנגלית. זוטא, המשמשת בשנתיים האחרונות כרכזת הכתבים הראשית של העיתון, תחליף את שרה מילר המשמשת בתפקיד כשלוש שנים.
מילר, שהצטרפה לפני כ-11 שנים ושימשה בתפקידי עריכה וכן כעורכת המשנה של האתר באנגלית, תשמש מעתה עורכת בכירה במחלקה הדיגיטלית של קבוצת הארץ. רותי זוטא עבדה במשך 12 שנים בסוכנות הידיעות רויטרס, במהלכן עבדה כעורכת בדסק החדשות של הסוכנות בירושלים וניהלה את סניף הסוכנות ברומא. כמו כן עבדה במשך שבע שנים במשרדי הסוכנות בלונדון.

רכש חדש של הארץ הוא יונתן ובר, עורך בדסק החוץ של ynet, שעוזב את האתר אחרי כשש שנים ומצטרף לדסק החוץ של העיתון ואל ריכוז הכתבים. ובר, 32, הצטרף ל-ynet כמבזקן ולאחר מכן עבר לתפקידי עריכה. בעבר עבד באתר האינטרנט של עיתון הארץ.

רותי זוטא סירבה להגיב. שרה מילר מסרה :"רותי היא עיתונאית נפלאה ובן אדם מקסים ואני בטוחה שהיא תצליח בכל דבר שתעשה. האתר הוא מקום נפלא לעבוד בו, ואני מאחלת לה הצלחה רבה".

יונתן ובר מסר: "אני מודה ל-ynet על האמון ועל תקופה נהדרת ורצופת חוויות מסעירות. זכיתי לעבוד עם אנשים מוכשרים ונפלאים שהפכו את ynet לכלי תקשורת ראשון במעלה. אני שמח לחזור להארץ ומתרגש לקראת המעבר מאינטרנט לעיתון הטוב בישראל".

אלוף בן, עורך עיתון הארץ מסר: "אתר Haaretz.com מביא את סיפורה של ישראל לקוראים בחו"ל, ומשמש כמקור מידע חשוב ליהודי התפוצות, למנהיגים, לדיפלומטים ולעיתונאים מכל רחבי העולם. אני משוכנע שזוטא תצעיד קדימה את האתר באנגלית, בהמשך לעבודתה המוצלחת של מילר בשנים האחרונות, שקידמה מאוד את החשיפה הבינלאומית של הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully