וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות המיסים

אמילי גרינצווייג

26.10.2011 / 12:12

וועדי העיתונאים ברשות השידור מאיימים בנקיטת צעדים ארגוניים אם לא יקבלו את זכויותיהם, שהוקפאו בגלל עיכובים ביישום הרפורמה

אגודות העיתונאים בירושלים ותל אביב בשיתוף וועדי העובדים העיתונאים ברשות השידור החליטו לצאת למאבק ארגוני ומשפטי לקבלת הזכויות שהוקפאו בשל העיכובים ביישום הרפורמה. מדובר בין היתר בפיצויי שחיקה שניתנו למגזר הציבורי בשנים קודמות ואישורי תקנים, שהוסדרו במסגרת הסכמי השכר החדשים, אולם מכיוון שהרפורמה ברשות השידור מתעכבת, טרם נכנסו לתוקפם.

דני זקן, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים פנה אתמול במכתב ליו"ר רשות השידור, אמיר גילת ולחברי הוועד המנהל וכתב: "הסכמים אלה, שגובשו במשא ומתן בן ארבע שנים ותוך ויתורים כואבים מכל הצדדים, לא נכנסים לתוקף, ומסיבות שאינן תלויות בעובדים. ידיהם של העובדים ונציגיהם – ובראשם אני כיו"ר האגודה – נקיות. אנו עשינו את שלנו, אך ההנהלה והממשלה כשלו מליישם את ההסכמים" זקן כותב כי של היעדר תאריך יעד ממשי ליישום הרפורמה, דורשים העיתונאים לאלתר את קבלת פיצויי השחיקה בהיקפים שנקבעו בהסכמי השכר הארציים. האגודות דורשות עוד את יישום הסעיפים הנוגעים לעיתונאי הרשות ובכלל זה מענק חד פעמי, תוספת נקודות זיכוי, השוואת תנאים בין פנסיה תקציבית לצוברת ועוד.

בכוונת הוועדים לנקוט בצעדים ארגוניים כבר בשבוע הבא אם לא יתקבלו דרישותיהם. במקביל החלו נציגי העיתונאים לנקוט בהליכים משפטים למימוש הסכמים שלא קוימו. וועדי העיתונאים הנחו את העיתונאים ברשות שלא לעבוד בשעות עבודה מעבר למכסת השעות הנוספות המוגדרות, זאת לאחור קיצוצים בהיקף השעות הנוספות לעיתונאים מחודש ספטמבר.

מרשות השידור נמסר בתגובה:" הנושא בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully