וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NMC יונייטד סיכמה על רכישת טלעד

אמילי גרינצווייג

30.10.2011 / 12:37

החברה הודיעה היום על סיכום לרכישת זכיינית ערוץ 2 לשעבר מידי בעלי המניות שלה. העסקה מוערכת בכ-15 מיליון ש'. יו"ר טלעד משה גאון: "ההחלטה על המכירה נעשתה ברגשות מעורבים"

חברת NMC יונייטד הודיעה היום על סיכום לרכישת חברת טלעד מידי בעלי החברה ביניהם: משה גאון המכהן כיו"ר החברה, עוזי פלד ורוברט פקטור. העסקה מוערכת בכ-15 מיליון שקלים.

טלעד נוסדה בשנת 1973 על ידי עוזי פלד, ופעלה כחברת הפקות מובילה במשך 20 שנה. ביולי 1993 קיבלה החברה זיכיון, יחד עם רשת וקשת להפעלת ערוץ 2. בשנת 2000 התרחבה טלעד ונכנסה לפעילות של שידור רב-ערוצי בכבלים ובלוויין. וכיום היא מפיקה תשעה ערוצים: ערוץ !E, ערוץ ביוגרפיה, ערוץ MGM, HD-MGM, ערוץ ההיסטוריה וערוץ ההיסטוריה HD , בנוסף לשלושה ערוצי MGM בינלאומיים.

משה גאון, יו"ר טלעד, מסר: "טלעד הינה חברה רווחית וטובה בעלת מוניטין ועשייה ארוכת שנים של טלויזיה בישראל. ההחלטה על מכירתה נעשית ברגשות מעורבים, מתוך הסתכלות לעתיד על טובת החברה, ההנהלה והעובדים, שיהיה לה נכון לאור מגמות השוק, להיות חלק מקבוצה שממוקדת בעשייתה בתחומי הפנאי והבילוי. משפחת אדרי מקבלת לידיה נכס מצויין ואני מאחל שתעשה להשבחתו יחד עם הנהלה מצוינת וצוות עובדים מעולה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully