וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה תארח כנס רגולטורים בינלאומי

אמילי גרינצווייג

31.10.2011 / 15:42

בכנס של ארגון EPRA ידונו סוגיות עדכניות בתחומי הסדרת השידורים, וביניהן הסדרת מדיה חדשה, אמצעי אכיפה אפקטיביים, הגנה על ילדים, הסדרת השידור הדיגיטלי ועוד

הרשות השנייה תארח את כנס EPRA – הכנס המרכזי של הארגון האירופי של רגולטורים בתחום שידורי הטלוויזיה. הכנס יתקיים באוקטובר 2012 בירושלים, בהשתתפות נציגים של 53 מדינות.

ארגון EPRA הוקם בשנת 1995 ומתכנס פעמיים בשנה, בחודשים מאי ובאוקטובר. הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הינה חברה פעילה בארגון מאז הצטרפותה. בכנס בישראל צפויים להשתתף כ- 200 נציגים מאירופה וידונו בו סוגיות עדכניות בתחומי הסדרת השידורים, וביניהן הסדרת מדיה חדשה, אמצעי אכיפה אפקטיביים, הגנה על ילדים, הסדרת השידור הדיגיטלי ועוד. יו"ר הארגון בעת הזו הינו מר ז'אן- פרנסואה פורלמונט מנכ"ל הרשות הרגולטורית הצרפתית בבלגיה.

יו"ר הרשות השנייה, ד"ר אילן אבישר מסר: "אנו גאים ושמחים לארח את כנס EPRA בישראל ובטוחים כי הוא יהווה זירה לדיון מקצועי פורה. זאת לצד הערך המוסף בהכרות של גורמים בעלי השפעה, המעורבים במערכות המדיה במדינותיהם, עם ישראל".

מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה מסר: "אירוח הכנס בירושלים יהווה שיא בפעילות המקצועית המוערכת של הרשות השנייה בארגון האירופי. אנו שמחים מאד על התמיכה של משרד התקשורת ומשרד החוץ, אשר הכירו גם הם בחשיבות שבאירוח כנס EPRA בירושלים ונרתמו לסייע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully