וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוש דנון פורש מתפקידו כיו"ר איגוד המפיקים

אמילי גרינצווייג

2.11.2011 / 15:06

אסף אמיר, בעל חברת נורמה הפקות, ימלא את התפקיד לאחר פנייה של חברי הנהלת האיגוד. דנון: "ענף הטלויזיה שרוי כיום במשבר רציני, שהטיפול בו מצריך התנהלות אחראית וחכמה"

מוש דנון, יו"ר איגוד המפיקים בשנתיים וחצי האחרונות הודיע היום להנהלת האיגוד על רצונו לסיים את תפקידו. אסף אמיר, בעל חברת נורמה הפקות, ימלא את התפקיד לאחר פנייה של חברי ההנהלה. אמיר, שכיהן בעבר בתפקיד, נבחר פה אחד. דנון, ממובילי מאבקי היוצרים בתחום הטלויזיה והקולנוע בשנים האחרונות ימשיך לכהן כחבר הנהלה פעיל.

מוש דנון מסר: "הפעילות הציבורית גזלה ממני זמן ומאמצים רבים אשר פגעו ישירות במשרד ההפקה שלי וביוצרים העובדים עימי להם אני חייב רבות על הסבלנות שגילו כלפי. זה הזמן לחזור ולתקן את הנזקים. בשנים האחרונות, אנו, יחד עם נציגי כלל האיגודים בתעשייה עשינו והצלחנו למנוע פגיעה עצומה בהיקף התוכן בתהליך המעבר למשטר הרשיונות ואילצנו את ערוץ 10 להחזיר חובותיו כתנאי להמשך קיומו ופעילותו . עם זאת בשל צרוף נסיבות שונות, ענף הטלויזיה שרוי כיום במשבר רציני, שהטיפול בו מצריך התנהלות אחראית וחכמה אין לי ספק שאסף כאיש אשר ליווה את כל המאבקים בעשור האחרון והיה שותף מלא לכולם ישכיל להוביל את המאבקים הנכונים לנו בעתיד באופן הנכון".

אסף אמיר מסר: "אני רוצה להודות בשמי ובשם חברי המפיקים למוש על תרומתו המשמעותית לקידום היצירה המקורית ושמירה על מעמד היוצרים והמפיקים בתקופת כהונתו.זה לא סוד שאנחנו שוב נמצאים בפתחו של משבר שמאיים על תעשיית הטלוויזיה , ברגעים כאלו מי שמשלם את המחיר הכבד ביותר הם היוצרים , העובדים והפקות המקור. אני מקווה שלא נצטרך שוב להילחם בנטייה לגלגל את המשבר לפתחנו. אנחנו מצידנו נעשה מאמץ כן לשתף פעולה עם שאר הגורמים בשוק למציאת פיתרון נכון ואחראי למען עתיד התעשייה ,היצירה,היוצרים והתרבות הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully