וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דורלי אלמגור תייצג את מטה מאבק היוצרים

אמילי גרינצווייג

7.11.2011 / 15:30

אלמגור, ראש מנהלת הסדת השידורים לציבור לשעבר, תחליף את עו"ד אמיר רוזנברג בייצוג איגודי היוצרים במאבק על זכויותיהם

עו"ד דורלי אלמגור, לשעבר ראש מינהלת הסדרת השידורים לציבור במשרד התקשורת והיועצת המשפטית למועצה לשידורי כבלים ולווין, תשמש מעתה כיועצת המשפטית של ממ"ה – מטה מאבק איגודי היוצרים בטלוויזיה ובקולנוע. אלמגור תחליך בתפקיד את עו"ד אמיר רוזנברג ותייצג את המטה בענייני הרגולציה השונים.

בשנים האחרונות היתה עו"ד אלמגור דמות מרכזית בתחום השידורים, בעיקר בתחום התוכן הישראלי בטלוויזיה ובקולנוע, נושאי הניו-מדיה והרגולציה של שידורים ברשתות רחבות פס. כמו כן, אלמגור היתה שותפה בהכנת הרשיונות לחברות הכבלים ובהכנת מכרזים לערוצים היעודיים.

אלמגור התפטרה במאי 2010 מתפקידה כראש מנהלת ההסדרים והיועצת המשפטית של מועצת הכבלים והלוויין לאחר עימות ממושך בינה לבין יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן, שלווה בתלונות הדדיות על פעולות בלתי תקינות. התלונות דווחו ליועץ המשפטי לממשלה, נציבות שירות המדינה, הנהלת משרד התקשורת ומבקר המדינה

ממטה איגודי היוצרים בטלוויזיה ובקולנוע נמסר: "אנו מודים בחום לעו"ד אמיר רוזנברג, ששימש עד זה לא מכבר כיועץ המשפטי של ממ"ה. עו"ד רוזנברג פעל במסירות אין קץ לטובת היצירה הישראלית המקורית, והיה שותף מלא להישגי ממ"ה בשנים האחרונות, ובהם חיובו של ערוץ 10 להחזיר את מלוא חובות התוכן שלו כתנאי להארכת זיכיונו".

עו"ד אלמגור מסרה: "ימים אלה הם ימים של רפורמות משמעותיות ותמורות טכנולוגיות בענף התקשורת. אני שמחה על ההזדמנות לייצג גורם חשוב ומרכזי בעיצוב ההסדרים הרגולטוריים של הענף כמו איגודי היוצרים, ולסייע להם בשליחותם החשובה לחזק ולבסס את נוכחותה ומעמדה של היצירה הישראלית בטלוויזיה ובקולנוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully