וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה דורנר על משבר ערוץ 10: "השלכות חמורות על הפלורליזם"

אמילי גרינצווייג

10.11.2011 / 15:05

מועצת העיתונות בראשות הנשיאה דליה דורנר תדון במשבר במהלך דצמבר. דורנר: "מקווה שעד מועד הדיון יימצא פתרון למצוקת הערוץ"

מועצת העיתונות תקיים דיון מיוחד בנוגע למתרחש בערוץ 10 והחשש להמשך קיומו, כך החליטה נשיאת המועצה, השופטת בדימוס דליה דורנר. הדיון יתקיים ב-14 בדצמבר.

דורנר הביעה את דאגתה ממצבו של הערוץ, ואמרה כי "לספקות על המשך קיומו כגוף תקשורת מרכזי עלולות להיות השלכות חמורות על הפלורליזם החדשותי בישראל". עוד אמרה דורנר כי היא מקווה שעד מועד הדיון יימצא פתרון למצוקת הערוץ.

המשבר בערוץ החריף לאחרונה לאחר שוועדת הכלכלה דחתה את הבקשה לדחות את מועד תשלום חובות העבר של ערוץ 10, וקבעה כי על הערוץ להעביר כ-60 מיליון שקלים עד ל-31 בדצמבר השנה. יו"ר וועדת הכלכלה מנסה בימים האחרונים להגיע להסדר פריסת חובות עם הערוץ, שיכלול מתן ערבויות לחוב מצד בעלי המניות, יוסי מימן, רון לאודר וארנון מילצ'ן.

גם הוועדה לביקורת המדינה צפויה לדון בערוץ 10 וביום רביעי תקיים דיון בבקשת חוות דעת מבקר המדינה בעניין תפקוד הרשות השניה, לשם מניעת הסכנה הנשקפת לחופש העיתונות והתקשורת האלקטרונית בישראל, כתוצאה מהשתלטות בעלי ההון.

לדיון הוזמנו בין היתר משרד מבקר המדינה, משרד ראש הממשלה, משרד התקשורת, מועצת העיתונות, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו , ערוץ 10 והמכון הישראלי לדמוקרטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully