וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא כתבי השטחים נגד דובר המועצה האיזורית שומרון

אמילי גרינצווייג

14.11.2011 / 13:37

תא הכתבים המייצג את עיתונאי ידיעות אחרונות, ערוץ 2 ועוד נאבק בדובר יוסי דגן, "עקב התנהגות לא הגונה", לדבריהם

תא כתבי השטחים הקפיא את היחסים בינו לבין דובר מועצה איזורית שומרון, יוסי דגן. בין גופי התקשורת שכתביהם לוקחים חלק בהקפאה ניתן למנות את ידיעות אחרונות, הארץ, מקור ראשון, חדשות 2 וחדשות 10.

הקפאת היחסים מגיעה בעקבות טענות חוזרות ונשנות של כתבי התא על התנהלותו של דגן, אותה הם מגדירים כ"כוחנית ולא הגונה". ככל הנראה, ההחרפה הנוספת ביחסים שהובילו להתגבשות ההחלטה בתא הנה סדרת כתבות בגופי תקשורת שונים, בהם חדשות 10, חדשות 2 וידיעות אחרונות הנוגעות לפעולות "תג מחיר". "התחושה היא שהוא מתנהל במחשבה כאילו הוא מנהל את כלל הדוברות של ההתיישבות, בזמן שהוא אמור לייצג את המועצה האיזורית שומרון, ואותה בלבד" אמר גורם בתא.

עוד ציינו גורמים בתא כי ההקפאה זוכה לגיבוי גם של בכירים בהתיישבות שנפגעו גם הם מהתנהלותו של דגן. ככלל מדגישים בתא כי ההקפאה היא מול דגן בלבד וכי אין בעיה ביחסים מול אנשי ההתיישבות שמול דובריהם השונים, למעט דגן כאמור, ממשיכה להתקיים עבודה כרגיל.

"הכוונה שלנו היא לחזור ליחסים תקינים מול דגן, כפי שהיה לפני האירועים בתקופה האחרונה", אמרו גורמים בתא. כמו כן, נקבע כי תתקיים פגישה בין כתבי התא לבין דגן, כבר בתקופה הקרובה.

מתא כתבי השטחים נמסר בתגובה: "כל סוגייה שקשורה לעבודת חברים בתא נפתרת באופן פרטני מול הגורם הרלוונטי בלבד". יוסי דגן מסר בתגובה :"בשלב זה אין תגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully