וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפיקים לשר התקשורת בעקבות משבר ערוץ 10: "אלפים יאבדו את עבודתם"

15.11.2011 / 13:04

חברות הפקה בכירות פנו לשר כחלון ולחברי ועדת הכלכלה בבקשה להיפגש ולהגיע לפתרון בעקבות סכנת הסגירה של הערוץ: "רוצים להציל את התעשייה"

חברות הפיקה בכירות בתעשייה הגישו מכתב דחוף לשר התקשורת משה כחלון וחברי ועדת הכלכלה בבקשה להיפגש ולדון על מצב ערוץ 10. בין החברות נמצאות אבוט רייף המאירי, פינס-גלעדי של גיא פינס ואביב גלעדי, ארצה הפקות, גיל הפקות של אסף גיל, אולפני הרצליה, ניהול פלוס של יואב גרוס ובני מנשה ועוד.

"אנו המפיקים החתומים מטה פונים אליך אישית בשל המצב הקשה שנוצר לאחרונה בתחום הטלוויזיה כמו גם הדיווחים המדאיגים בעיתונות בעניין ערוץ 10", נאמר במכתב.

"בעוד הדיווחים בתקשורת מדברים על תסריט של סגירה עתידית של ערוץ 10, אנו חיים את המשבר כבר עכשיו", הוסיפו החתומים. "באופן מיידי, 1653 עובדים בהפקות השונות שלנו ימצאו את עצמם חסרי עבודה כיוון שלערוץ אין אופק ולכן אין יכול לקדם הפקות. במידה וערוץ 10 יגיע לכדי סגירה, המספר העצום הזה יגדל באופן משמעותי.

"חשוב לנו לציין שאנו חברות הפקה שעובדות בהצלחה עם גופי שידור נוספים בארץ והמטרה שלנו אינה 'להציל' גורם זה או אחר אלא את התעשייה עצמה", אומרים החותמים. "הקמתו של ערוץ 10 לפני יותר מעשר שנים הגדילה את השוק באופן משמעותי והובילה להקמתן של חברות הפקה רבות ויצירת מקומות תעסוקה לאנשים שמבחינתם לעבודה בטלוויזיה אין תחליף. התחרות הבריאה בין גופי השידור הפכה את השוק הישראלי ליצירתי ופורה במיוחד ולא סתם העשייה הטלוויזיונית בישראל זוכה לתהודה בעולם כולו".

חברי ועדת הכלכלה יצביעו מחר (רביעי) פעם נוספת על דחיית מועד תשלום החובות של ערוץ 10. זאת, לאחר שבשבוע שעבר לא קיבלה הוועדה את בקשת הערוץ והחליטה שעליו להעביר את הכספים במועד - 31 בדצמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • משה כחלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully