וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר ערוץ 10: ההצבעה נדחתה, בעלי הערוץ מותקפים

אמילי גרינצווייג

16.11.2011 / 12:12

ועדת הכלכלה החליטה לדחות את ההצבעה על תשלום חובות הערוץ, לא מבלי שיו"ר הוועדה תקף את בעלי המניות של הערוץ. מנכ"ל 10 בתגובה: "די לפופוליזם"

ההצבעה על מועד תשלום חובות ערוץ 10 נדחתה. יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד) נענה לבקשות השונות לדחות את ההצבעה, אך ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את בעלי המניות של ערוץ 10: "הדחייה נעשית בדאגה לפרנסת העובדים, ולא לבעלי המניות שזונחים את הערוץ בשעה קשה עד כדי כך שלא ברור לי מי רוצה לסגור את הערוץ", אמר שאמה-הכהן, שהוסיף בהודעה שפרסם: "יובהר כי איש בכנסת אינו מעוניין בסגירת הערוץ, למעט, אולי
, בעלי המניות, שאמורים לדאוג לחברה כמו אבא ואמא, אך מפגינים אדישות ומרחיקים עצמם מן המחלוקת. גם אם אף הפעם נלך לקראת הערוץ ובקשתו לדחיית החובות תאושר, ערוץ שאינו עצמאי כלכלית וכל שנה נדרש לחסדי הפוליטיקאים - אינו נמצא במצב תקין. כולי תקווה כי פתרון לבעיית החובות של ערוץ 10 יימצא במים הקרובים".

בתגובה, תקף מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, את שאמה-הכהן: : "אני רוצה לציין פה שבעלי המניות של ערוץ 10 לא נטשו את הערוץ. רק השנה הם הזרימו עשרות מיליוני דולרים לכיסוי גרעונותיו של הערוץ, ליצירה ישראלית ולעמידה מלאה במחויבויות התוכן והסוגה העילית של הערוץ"

ורשבסקי אף פנה לכל חברי ועדת הכלכלה שנכחו בדיון ואמר כי "צריך כבר להפסיק עם הפופוליזם הזה של לתקוף את בעלי המניות בערוץ. בעלי המניות של הערוץ השקיעו כבר מיליארד שקל ושלוש מאות מיליון שקל בערוץ והם עשו את זה מכיסם הפרטי ולא מחברות ציבוריות, בניגוד לבעלי הון אחרים. הם השקיעו הון עתק מהכיס הפרטי ביצירה ישראלית ולא קיבלו מאומה בחזרה לא באופן ישיר ולא באופן עקיף. צריך לכבד אותם על זה ולא לתקוף אותם"


"רוצים לסתום פיות ולהחליש ערוצים", הוסיף בדיון ח"כ נחמן שי (קדימה). "מי שסותם את הפה לחברת החדשות של ערוץ 10 פותח את הדרך ללחץ על ערוץ 10. סגירת הערוץ תגרום לכך שהתקשורת תהיה עלובה יותר וגרועה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully