וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: אבי פירסט הודח מ"מהיום למחר"

אמילי גרינצווייג

16.11.2011 / 12:30

פירסט, שהגיש את המהדורה בשלוש השנים האחרונות לסירוגין, הודח כיוון ש"תכניו לא מתאימים לערוץ ממלכתי". פירסט בפייסבוק: "תחושת אכזבה"

אבי פירסט יפסיק לכהן בתפקידי הגשה ברשות השידור ויחזור לעבודתו ככתב, זאת בעקבות החלטת מנהל חטיבת החדשות הזמני, משה נסטלבאום. פירסט עובד ברשות שנים רבות ומשמש בשנים האחרונות כמגיש תוכניות רבות , ביניהן "לב העניין", משדרים מיוחדים ואת התוכנית "מהיום למחר" ביום חמישי, אותה הוא מגיש במשך כשלוש שנים. בעבר היה פירסט כתב הערוץ לענייני משפט וכן יזם את התוכנית "מכל מקום" תוכנית מסכמת של החדשות המקומיות ששודרה בערוץ 1.

במכתב שקיבל פירסט מנסטלבאום, נכתב כי פירסט והתוכנית "מהיום למחר" בהגשתו "אינם ראויים לשידור בערוץ ממלכתי".

אבי פירסט בפעולה:

בחשבון הפייסבוק שלו כתב פירסט לחבריו אמש: "חברים יקרים, זה נגמר. אחרי שלוש שנים ומאה וחמישים תכניות של מהיום למחר בגרסת דור ההמשך - קבע המנהל החדש כי התכנית ואני כמגיש 'לא ראויים לשידור בערוץ הממלכתי'. אמנם לקחתי בחשבון שעלול להיות מחיר ללילות שלוחי הרסן (במידה כמובן..), לצחוקים וללשון המושחזת, אבל גם זה לא מעמעם את תחושת האכזבה. היה כיף גדול ומי שצפה יודע. שמעון שותפי לעריכה ואני חשבנו שאחרי תקופה ארוכה דיה, נזכה סוף סוף להכרה, וגם ברשות השידור יפנימו שישנן רוחות חדשות שמנשבות פה ושם דרך הסדקים בקירות הערומים של המבצר ברוממה, אבל כנראה שטעינו. אגב, זו לא תהיה הפעם הראשונה שהקדמתי את זמני. אני לא מתכוון לפתוח פה חשבון עם הרשות, אחרי הכל במקום הזה ממש נתנו לי את ההזדמנות לבצע את זממי - גם אם לתקופה מוגבלת”.

אבי פירסט סירב להגיב. מרשות השידור נמסר בתגובה: “איננו מתייחסים להתכתבויות פנימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully