וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

88FM נגד רדיוס: מי גנב למי את הסלוגן?

אמילי גרינצווייג

24.11.2011 / 12:35

ב-88FM טוענים כי הסלוגן החדש של רדיוס, "המוזיקה הכי טובה ברדיוס" דומה מדי ל"המוזיקה הכי טובה ברדיו" שלהם. רשות השידור: "נבחן את זה משפטית". רדיוס: "הטיעון מגוחך"

האם הקמפיין החדש של תחנת הרדיו רדיוס (100FM) מהווה הפרה של זכויות יוצרים? הקמפיין החדש של רדיוס, תחת הסלוגן "המוזיקה הכי טובה ברדיוס" הצליח לעורר את זעמם של גורמים ברשות השידור, שתמהו על הדמיון בין הסלוגן לבין הסיסמא המוכרת והוותיקה של 88FM, "המוזיקה הכי טובה ברדיו". כעת הוחלט ברשות השידור להעביר את הנושא לבדיקה משפטית.

"בכל מקרה, הסיסמה עצמה מהווה הטעייה, גם אם לא משפטית-פורמלית", אומר גורם ב-88FM. "ברור שהסיסמה היא סיסמה של 88 מזה שנים רבות. האות הזה משודר כ-40 פעם ביום בתחנה במשך שנים ומזוהה באופן ברור עם התחנה. ועדיין, למרות הניסיון להטעות, כל מאזין שפוי יודע שב-88 משודרת המוזיקה הכי טובה ברדיו".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הדברים ייבחנו משפטית".

דוד בן בסט, הבעלים של רדיוס, מסר בתגובה :"גם ל-88 יש זכויות על 'Twilight Time' שהם 'לקחו' מרדיוס, שהיא בעלת הזכויות של קול השלום והשתמשו בזה לשם תוכנית אחרי שזה רץ 15 שנה ברדיוס. הטיעון הזה מגוחך, מה שנאמר בשלט זה שהמוזיקה הכי טובה היא אכן ברדיו ועם עובדות לא מתווכחים".

  • עוד באותו נושא:
  • 88fm
  • רדיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully