וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השניה בודקת: חבר המועצה פעל בניגוד אינטרסים?

אמילי גרינצווייג

24.11.2011 / 17:54

הרשות בוחנת האם יעקב שחם עבר על תקנון הרשות בשל פרסומת ברדיו חיפה, הפועל ברשיון הרשות, המקדמת את המקומון אותו הוא עורך. שחם: "הטענות פשוט מצחיקות"

הרשות השניה בוחנת חשש לניגוד עניינים לכאורה של חבר המועצה יעקב שחם. זאת, מכיוון שתשדיר פרסומת לטובת עיתון אותו הוא עורך, ידיעות חיפה, משודר באחת מתחנות הרדיו האיזורי המפוקחות על ידי הרשות השניה.

שחם, יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השניה, הקים את המקומון ידיעות חיפה. במסגרת קידום העיתון משודר ב"רדיו חיפה", בעלת הרישיון לרדיו איזורי מטעם הרשות באיזור חיפה, תשדיר בו נאמר "כאן יעקב שחם, עורך ידיעות חיפה. יש בחיים דברים שאתה חייב לדעת, אנשים חכמים קוראים ידיעות חיפה. תכניס את זה טוב טוב לראש שלך".

שחם עצמו איננו עוסק ואיננו משתתף בישיבות המתעסקות בענייני הרדיו ברשות זאת מאחר ו-ועדת שפניץ , הוועדה לבחינת מינויים בשירות הציבורי, קבעה כי הוא מנוע מכך, כמו גם חברת המועצה מירב אלוש לברון.

יצויין כי מועצת הרשות פועלת בהרכב חסר שעלול להשפיע בעיקר על העיסוק בנושאי הרדיו, זאת מאחר ולשני חברים במועצה קיימת מניעה מלעסוק בנושא ואלו מצטרפים לשלושה מקומות חסרים במועצה, שניים מהם של אמנון נדב ושי בזק שעזבו ללא שמונה להם מחליף. כמו כן, גם חברת המועצה ד"ר ענאן פארס פלאח נעדרת בחודשים האחרונים מישיבות המועצה.

מהרשות השניה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בבדיקה". יעקב שחם אמר בתגובה: "התשדיר הזה רץ כבר עשרים שנה, חבל שאנשים קטנים ברשות מנסים לחפש אותי בכל הזדמנות. הנושא הוא כל כך מצחיק שנותר לי רק לצחוק מכך. איך אפשר להתייחס לתשדיר שרץ כבר עשרים שנה, באופן קבוע, כניגוד אינטרסים? פשוט בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully