וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת: טלי גורן תהיה ראש מערך הדוברות

אמילי גרינצווייג

28.11.2011 / 14:15

גורן, סמנכ"ל התקשורת והרגולציה, תשתלט גם על מערך הדוברות של הזכיינית. גלי וילף-רביב והילה פחטר יקודמו

שינויים במערך התקשורת של קשת, זאת עם סיום תפקידה הקרוב של מאיה קרבט, דוברת ומנהלת יחסי הציבור של החברה מזה עשור בסוף דצמבר.

טלי גורן, סמנכ"ל תקשורת ורגולציה, תקבל תחת אחריותה גם את ניהול מערך הדוברות והתקשורת. כמו כן, יקודמו לתפקידי ניהול גלי וילף-רביב והילה פחטר, העובדות במערך התקשורת של החברה מזה מספר שנים.

וילף-רביב עובדת בקשת מזה שמונה שנים ותמונה למנהלת הדוברות והתקשורת של קשת. היא תעסוק בעיקר ברגולציה ופעילותה הרוחבית של החברה. בעבר היתה אחראית על קידום תכניות מרכזיות של הזכיינית, בהן "עובדה", "ארץ נהדרת", "רמזור". כמו כן, היתה וילף-רביב אחראית על ערוץ 24 עם מעברו לידי קשת לפני כשלוש שנים.

פחטר, העובדת בזכיינית מזה חמש שנים, תנהל את מערך יחסי הציבור של החברה. פחטר תעסוק בקידום תכני קשת ולוח השידורים. עד היום היתה אחראית על יחסי הציבור של התכניות המרכזיות של הזכיינית, בהן "כוכב נולד" ו"האח הגדול".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר: "זו הזדמנות נוספת להודות, בשמי ובשם אנשי קשת ודירקטוריון החברה, למאיה קרבט על עשור של תרומה גדולה וייחודיות. אני שמח במיוחד על צמיחתם וקידומם של אנשים מצוינים בתוך החברה לתפקידים ניהוליים. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully