וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רשות השידור: "הרשות על סף פשיטת רגל"

אמילי גרינצווייג

28.11.2011 / 17:11

בדיון אודות תקלות שידור רדיו של תחנות קול ישראל בגליל המערבי, תקפו יוני בן מנחם וח"כ רוני בר-און את האוצר על יחסו לרשות השידור

"האוצר נוהג בבריונות מול רשות השידור" כך אמר היום יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ רוני בר-און (קדימה) במהלך דיון בוועדה על שיבושים בקליטת רדיו בגליל המערבי. לדברי בר-און "האוצר מעכב כבר מזה כחצי-שנה את אישור תקציב הרשות לשנה הנוכחית. הרשות מבקשת לנהוג על פי חוק ומינהל תקין – והאוצר הוא שמונע זאת ממנה". מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם, אמר בדיון בוועדה, כי בגלל אי אישור התקציב, הרשות עומדת עך סף פשיטת רגל.

הוא הוסיף כי הרשות נמצאת גם ערב "קריסה טכנולוגית" בגלל ציוד מיושן. לדבריו, "לחלק מהמכשור כבר אין בעולם חלקי חילוף, ומחלקות הבדק שלנו צריכות לתקן את הציוד שלוש וארבע פעמים". לדברי בן מנחם, השיבושים בקליטת תחנות קול ישראל נובעות מהציוד המיושן. בן מנחם אמר כי הרשות מקיימת משא ומתן עם בזק לגבי רכישת משדרים בצפת וחיפה שיסייעו לקליטה בגליל המערבי. איציק חג'בי, מנהל יחידת הפיקוח האלחוטי במשרד התקשורת, הבטיח להגביר את עוצמת השידור לתחנת הרדיו האזורי רדיו צפון כדי להתגבר על שידורי התחנות השכנות, ולדבריו גם את עוצמת משדרי גלי צה"ל באזור ניתן להגביר – אם התחנה תבקש זאת.

את הדיון יזם ח"כ רוברט טיבייב (ישראל ביתנו) בעקבות תלונות של תושבי הגליל המערבי על כך כי שידורי רשת ב, ג' וקול המוסיקה אינם נקלטים כלל, ואילו שידורי הרדיו האזורי, גלי צה"ל, גלגל"צ ורק"ע נקלטים עם הפרעות קשות. נציג מבקר המדינה, יובל חיו, דיווח כי בשנה הקרובה יעסוק דו"ח המבקר בכל אזורי הארץ בהם לא נקלטים שידורי רדיו, או שנקלטים בשיבושים קשים – והמשמעות של תקלות אלו בשעת חירום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully