וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ברמה עומר חימי עוזב את תפקיד המשנה למנכ"ל

28.11.2011 / 18:01

חימי עוזב את התפקיד לאחר שנה וחצי בלבד: "זה היה בית ספר לניהול ברמות הגבוהות ביותר". מנכ"ל הרדיו: "הישגיו יוצאי דופן"

עומר חימי, המשנה למנכ"ל רדיו קול ברמה, מסיים את תפקידו לאחר שנה וחצי. במסגרת עבודתו היה חימי אחראי, בין היתר, על תחום השיווק והמכירות של התחנה ועל מחלקת התוכן והחדשות.

חימי, 29, החל את דרכו התקשורתית בחטיבת דובר צה?ל, שם שימש בין השאר כדובר של אלוף פיקוד הצפון דאז והרמטכ?ל כיום, רב אלוף בני גנץ. לאחר שירותו הצבאי הצטרף למעריב ככתב התקשורת של NRG. בהמשך עבר לכתוב בפנאי פלוס ובמקביל הצטרף ל-Y בעשר שם שימש כתב שטח במשך שלוש עונות. עם סיום התואר הראשון בתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, הצטרף חימי לצוות הניהול של רדיו "קול ברמה".

עומר חימי מסר בתגובה: ?זו היתה אמנם תקופה קצרה, אבל עם עמידה בכל היעדים שהוצבו על ידי בעלי המניות והישגים בלתי מבוטלים הממצבים את התחנה במקום הראשון בתחומה בישראל. העבודה ב?קול ברמה? היתה בית ספר לניהול ברמות הגבוהות ביותר. אני רוצה להודות לדרור אדם על דרך מדהימה ועל חברות אמיתית. אחרי חופשה קצרה אעבור לאתגר הבא?.

דרור אדם, מנכ"ל קול ברמה מסר: "ההישגים יוצאי הדופן בתחומים אותם הוביל עומר חימי , היוו תרומה נכבדה למהפך בעקבותיו, השיגה התחנה את נתוני ההאזנה הגבוהים ביותר מיום הקמתה, תוך שהיא עוברת את רדיו ?קול חי? הותיק והופכת אחרי שנתיים וחצי בלבד לתחנה המואזנת ביותר בישראל לקהל דתי וחרדי, ולחמישית בגודלה בקרב תחנות הרדיו האזוריות"

  • עוד באותו נושא:
  • קול ברמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully