וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השיווק של נובמבר: עינת ישראלי

אמילי גרינצווייג

28.11.2011 / 18:20

ישראלי, סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל, בזכות הצלחת מירוץ הלילה המסורתי של נייקי בתל אביב

עינת ישראלי, סמנכ"ל השיווק של נייקי ישראל נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש נובמבר. על פי נימוקי הבחירה של הוועדה ישראלי נבחרה בזכות ההצלחה החוזרת של מרוץ הלילה של נייקי בתל-אביב.

ישראלי משמשת בתפקידה במשך כשבע שנים. בעבר, היתה מנהלת תחום דגני הבוקר ביוניליוור ומנהלת מותג גולד מסטרקארד בישראכרט. לישראלי תואר MBA מאוניברסיטת תל-אביב, עם התמחות בשיווק וניהול בינלאומי.

הוועדה ציינה את האפליקציות השונות, לפייסבוק ולטלפון הסלולארי, שהשיקה החברה לקראת המירוץ. כן צויין כי שיעור הנשים ההולך וגדל במירוץ, כמו גם העובדה כי עבור 34% מהנשים ו- 27% מהגברים היה זה המרוץ הראשון אי פעם, מעידים על ההצלחה של המהלכים השיווקיים.

במסגרת זו השיקה השנה החברה אפליקציית פייסבוק שפותחה עבור האירוע, ה-RUNNERS WALL , שאיפשרה למשתתפים לראות מי מהחברים שלהם משתתף במירוץ, לבחון את המשתתפים האחרים על פי קריטריונים שונים כגון: מין, מקום מגורים, זמן ריצה משוער וסטטוס אישי וכן איפשרה למשתתפים לתקשר זה עם זה, להכיר ולהזמין שותפים פוטנציאלים לאימונים ולריצה. אפליקציה סלולרית חברתית חדשנית נוספת שהושקה לקראת המירוץ: LIVE BY YOU איפשרה למשתתפים לשדר בזמן המירוץ סרטים מהסלולר היישר לעמוד הפייסבוק האישי, כדי לשתף את החברים, בזמן אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully