וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענני תקשורת: דביר בר עוזב את תפקידו

אמילי גרינצווייג

29.11.2011 / 10:44

דובר מנהל יחסי הציבור של החברה בשבע השנים האחרונות יפרוש בתחילת 2012. בר: "זו היתה תקופה מרתקת"

דביר בר, דובר ומנהל יחסי הציבור של חברת התוכן והערוצים "ענני תקשורת" פורש מתפקידו בתום שבע שנים. בר הודיע הבוקר על רצונו לפרוש בתחילת 2012 ובחברה סוכם כי ישאר בתפקידו עד למציאת מחליף.

בר, 34, בעברו עיתונאי במעריב, החל את עבודתו בענני תקשורת בסוף 2004 ומאז ניהל את מערך יחסי הציבור והדוברות של החברה וליווה את הקמתם התקשורתית של ערוצים רבים ובהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ הבריאות, ערוץ MTV ישראל, ערוץ אגו טוטאל, ערוץ קומדי סנטרל ישראל במקביל לניהול יחסי הציבור של ערוצים נוספים.
במקביל, כותב בר טור בנושא פייסבוק במוסף "פירמה" של "גלובס" ועתיד גם לערוך מגזין לייף סטייל חדש לגייז שיראה אור במרץ 2012.

דביר בר מסר בתגובה: "ענני תקשורת היא בית הספר הטוב ביותר בישראל לטלוויזיה בזכות אנשי הטלוויזיה הטובים ביותר בארץ שעובדים כאן ובראשם אודי מירון ושרון למברגר. אני מבקש להודות להם על תקופה מרתקת ופונה לאתגרים חדשים".

שרון למברגר, מנהל ערוצי הלייף סטייל של ענני תקשורת: "אני מאחל לדביר הצלחה בהמשך דרכו הרב תחומית. במשך שבע השנים האחרונות ביצע דביר עבודה מקצועית ביותר והצעיד קדימה את ערוצי ענני ומותגיה בארץ ובעולם"

אודי מירון, מנכ"ל ענני תקשורת: "דביר עשה עבודה מבורכת במשך 7 השנים האחרונות ותרם רבות להתפתחותה של ענני תקשורת לחברת תוכן מובילה. 'המנוע היצירתי' בוער בקרבו ואני מאחל לו בהצלחה בכל דרך שיבחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully