וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס פרימור: הילה אלרואי ורעות מישור מחדשות 10 זכו

אמילי גרינצווייג

29.11.2011 / 14:24

השתיים זכו בפרס על סדרת הכתבות "קריסת מערכות" שעסקה ברפואה הציבורית בישראל. בן שני מ"עובדה" במקום השני

הרשות השנייה תעניק את פרס פרימור, ע"ש רחל פרימור לעיתונאיות הילה אלרואי ורעות מישור על סדרת הכתבות "קריסת מערכות". הכתבות שודרו בהמלך השנה במהדורה המרכזית של חדשות 10 והתייחסו לבעיות המערכת הרפואית הציבורית בישראל.

הפרס מוענק זו השנה השלישית ברציפות על תחקיר עיתונאי או כתבה בנושא חברתי ובוועדת הפרס, שבחרה בזוכים מתוך 23 הצעות, היו חברים השופט גבריאל שטרסמן, יו"ר הוועדה, רו"ח אבי פרומרמן, נציג המשפחה, ד"ר יפעת בן-חי שגב, נציגת ציבור בוועדה, מרה מרו סנבטו, חברת מועצת הרשות השנייה; נועה אלפנט לפלר, ראש תחום תכנון ופיתוח ברשות השנייה ומנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא כמשקיף.

במקום השני זכה העיתונאי בן שני על הסרט התיעודי "תיכון ההזדמנות האחרונה", ששודר במסגרת התכנית "עובדה" בשידורי קשת בערוץ 2. במקום שלישי זכה צוות תחנת הרדיו קול הים האדום על התחקיר "מחירי החוגים במתנ"ס העירוני", ששודר בתחנה ולווה על ידה במהלך השנה.

בנוסף העניקה הוועדה אות הערכה לתחנת רדיו ירושלים ולשדר מוטי פרנסיס על הפעלת פרויקט משותף עם עמותת צמי"ד (עמותה למען בעלי צרכים מיוחדים א.ג ), במסגרתו משדרים חברי צמי"ד בתכנית רדיו ייחודית מדי חודש.

מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה מסר: "הפרס ע"ש פרימור מבטא את הרצון שלנו לטלוויזיה ורדיו חוקרים ומשפיעים מהבחינה החברתית, מסייעים לציבור ומנצלים את כוחה של המדיה לשינוי ראוי. זו היתה דרכה של רחל פרימור ז"ל, כאדם וכעיתונאית, ובכך דרכה נמשכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully