וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי צה"ל: קצין חינוך ראשי יחליף זמנית את יצחק טוניק

אמילי גרינצווייג

29.11.2011 / 15:26

שר הביטחון סירב לאפשר לטוניק, שמסיים את תפקידו מחר, להמשיך בתפקיד ותא"ל אלי שרמייסטר ימלא את מקומו

מפקד גלי צה"ל, יצחק טוניק, יסיים מחר (רביעי) את תפקידו. טוניק, ששימש כמפקד התחנה במשך כארבע שנים, קיבל לפני כחצי שנה הודעה משר הביטחון, אהוד ברק, הודעה על החלטתו שלא להאריך לו את הקדנציה. בימים האחרונים החל שר הביטחון בסבב ראיונות עם המועמדים הסופיים לתפקיד מפקד גלי צה"ל: ינון מגל, גולן יוכפז, מנשה סמירה וירון דקל. סבב הראיונות הוא השלב האחרון לפני הודעת השר על המפקד הממונה, הודעה שצפויה להתפרסם בקרוב.

עד להודעה על מינוי מחליף ישמש קצין חינוך ראשי, תת אלוף אלי שרמייסטר גם בתפקיד מפקד התחנה, זאת לאחר ששר הביטחון לא אישר את הישארותו של טוניק עד אשר ימונה המחליף הרשמי.

טלי טננבוים, דוברת מגלי צה"ל מסרה: "טוניק היה אמור לסיים את תפקידו כמפקד גל"צ לבקשתו ב-30 בנובמבר, כך סוכם מול צה"ל. מכיוון שתהליך הבחירה של מחליפו התארך מסיבותיו של שר הביטחון, הגיע טוניק להבנה עם מפקדיו כי למרות שביקש לסיים בסוף החודש, הוא יחכה עד שימונה לו מחליף על מנת להכניס אותו בצורה הראויה לתפקיד. בימים האחרונים התברר כי שר הביטחון איננו מאשר את הישארותו של טוניק בתקופה קצרה עד שימונה המחליף ולכן יסיים טוניק את תפקידו כבר בסוף החודש כפי שביקש. ממלא מקום מפקד גל"צ עד להחלטה על המחליף יהיה קח"ר, תא"ל אלי שרמייסטר וכשימונה מחליף, טוניק יכניסו לתפקיד".

ממשרד הביטחון נמסר בתגובה: "בהתאם לסיכום שנערך בין ראש אגף כוח אדם למפקד גלי צה"ל היוצא, יצחק טוניק, יסיים טוניק את תפקידו מחר, ה-30 בנובמבר, בהתאם לחוזה העסקתו ולאחר למעלה מארבע שנים בתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully