וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אילת לעיתונות: אורן נהרי ביטל השתתפותו

אמילי גרינצווייג

29.11.2011 / 19:25

נהרי, עיתונאי ערוץ 1, ביטל ברגע האחרון את השתתפותו. אגודת העיתונאים: "עיתוי מוזר בסמוך לסירוב הנהלת רשות השידור להשתתף בכנס"

אורן נהרי ביטל את השתתפותו בכנס אילת לעיתונות. יואב לימור צפוי גם הוא שלא להשתתף בפאנלים במסגרת הכנס. השניים, עיתונאים בכירים בערוץ 1, היו אמורים להשתתף בפאנלים במסגרת הכנס אותו מארגנת אגודת העיתונאים בתל אביב ושיחל ביום ראשון הקרוב.

לפני כחודש הופץ ברשות השידור נוהל חדש, הנוגע באישור עיסוק עובדי הרשות מחוצה לרשות השידור. עתה, נוהל זה כולל גם דרישה לאישור עבור עיסוק עיתונאי גם שאיננו עבור תשלום. אגודת העיתונאים בירושלים הביעה התנגדות לנוהל זה ואף פנתה לרשות בדרישה לשנותו.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, יו"ר רשות השידור, אמיר גילת ומנכ"ל הרשות, יוני בן מנחם, כבר הודיעו על סירובם להזמנת יו"ר ועדת התוכן של הכנס, שלום קיטל, להשתתף בפאנלים בכנס. לטענתם, נבצר מהם להשתתף בכנס השנה נוכח "השקרים, העלילות ואי האמיתות שראשי אגודת העיתונאים מספרים, מעלילים ומפיצים". יצויין כי כתבת קול ישראל, כרמלה מנשה, תקבל במהלך הכנס פרס למפעל חיים וכי עיתונאים אחרים מהרדיו צפויים להשתתף ולהנחות פאנלים. כמו כן, עשרות עובדים ברשות השידור נרשמו לכנס.

נהרי בתגובה: "נאלצתי למשוך את השתתפותי כיוון שהדבר לא הסתדר". את תגובתו של יואב לימור לא ניתן היה להשיג.

מאגודת העיתונאים בתל אביב נמסר: "מוזר שהנוהל יצא סמוך מאוד לכנס אילת ומיד לאחר שיו"ר הרשות והמנכ"ל הודיעו על כך שאינם משתתפים בנכס. לשמחתנו הרבה, עובדי רשות השידור הצביעו ברגליים והשנה יש אף יותר עובדים מהרשות בכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully