וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת הטלוויזיה לקשת ורשת: הוסיפו עוד סוגה עילית

אמילי גרינצווייג

1.12.2011 / 21:31

הוועדה אישרה את לוחות השידורים של הזכייניות אך הנחתה לבצע בהם תיקונים נוספים. יו"ר הוועדה: "למרות המצב הקשה - אני מאמין שהזכייניות יעמדו בהתחייבויה

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השניה קיימה היום (חמישי) דיון ממושך בלוחות השידורים של רשת וקשת למחצית הראשונה של 2012. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, הוועדה בראשות יעקב שחם היתה אמורה לדון בלוחות כבר לפני כשבועיים, אולם הדיון נדחה לאחר שנציגי קשת פנו לרשות בבקשה לדחות את הדיון מאחר והמצב הכלכלי הנוכחי יחייב שינוי בלוח השידורים הצפוי.

הוועדה אישרה את לוחות השידורים החדשים תוך הנחייה להוסיף תכנים מסוג סוגה עילית וביצוע תיקונים, השלמות והתאמות בהתאם לדרישות המועצה. את התיקונים נדרשו הזכייניות להציג בפני הרשות בתוך 14 יום.

יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם אמר: "למרות המצב הכלכלי הקשה והפגיעה הקשה בהכנסות מפרסום של הזכייניות קשת ורשת, אני מקווה ומאמין שהזכייניות יעמדו בכל התחייבויותיהן בלוחות השידורים".

יו"ר המועצה, ד"ר אילן אבישר אמר: "המועצה תבטיח בכל האמצעים העומדים לרשותה את עמידת הזכיינים במחויבויות ולא תקבל סטייה מהמחויבות ומדרישות המועצה בכל הקשור לתוכן על המסך לטובת ציבור הצופים"

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully