וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב לימור פורש מרשות השידור ויצטרף לקשת

אמילי גרינצווייג

4.12.2011 / 10:23

הפרשן הצבאי של ערוץ 1 יגיש את תוכנית הבוקר בזכיינית לצד דליה מזור. "אני מאמין בשידור הציבורי ומקווה שהוא יוכל לחזור ולהיות גורם משמעותי בתקשורת"

יואב לימור הפרשן הצבאי של ערוץ 1 פורש מתפקידו. לימור הודיע בסוף השבוע למנכ"ל רשות השידור על כוונתו לסיים את העסקתו ברשות השידור בתום עשור. לימור יגיש את תוכנית הבוקר של קשת "יום חדש" לצד דליה מזור, שעל הצטרפותה לזכיינית פורסם לראשונה בוואלה!. השניים ייכנסו לתפקיד באחד בינואר ויחליפו את דן שילון וטלי מורנו.

קודם לתפקידו ברשות עבד לימור במעריב שם שימש לאורך השנים במספר תפקידים בהם ככתב צבאי, כתב פוליטי ושליח העיתון בלונדון. לימור ימשיך בתפקידו כפרשן לענייני צבא וביטחון של "ישראל היום", תפקיד אותו החל לפני כשלוש וחצי שנים, במקביל לעבודתו ברשות השידור.

יואב לימור מסר בתגובה: "אחרי תשע שנים ברשות השידור החלטתי להמשיך הלאה, לדרך חדשה. אני מודה על השנים הטובות שהיו לי בערוץ הראשון, אשר היווה עבורי בית חם ושרבים מחברי ממשיכים לעבוד בו. אני מאמין בשידור הציבורי ובחשיבותו לחברה, ומקווה שהוא יוכל לחזור ולהיות גורם משמעותי בתקשורת הישראלית".

יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור מסר:" קיבלנו בצער את החלטתו של יואב לימור לפרוש. אני מודה ליואב על תרומתו לרשות השידור ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. אני משוכנע כי רשות השידור תמיד תשמש עבורו בית מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully