וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס אילת לעיתונות: עליית הערוץ הערבי תידחה בחודשיים

אמילי גרינצווייג

5.12.2011 / 16:48

כך הצהיר ג'וזף אטרש, מנכ"ל הלא טי.וי, החברה המפיקה אתץ הערוץ בפאנל שעסק בתקשורת הערבית. מקבולה נסאר מרדיו א-שמס: "המצב היום מייצג את המציאות המעוותת שאנו חיים בה"

עליית הערוץ הערבי הייעודי תדחה בחודשיים, והערוץ יעלה בחודש מרץ 2012, כך אמר היום גוז'ף אטרש מנכ"ל הלא.טי וי, החברה המפיקה את הערוץ. אטרש אמר את הדברים במסגרת פאנל בנושא התקשורת הערבית בכנס אילת לעיתונות. את הפאנל הנחה זוהיר בהלול והשתתפו בו גם עיתונאי חדשות 2, מנחם הורביץ, פרופ' זכי שלום, סלימאן א-שעאפי ומקבולה נסאר מרדיו א-שמס.

ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלווין אמר בתגובה: "לא קיבלנו בקשה של בעל הרישיון לדחות בחודשיים את העלייה לאוויר. למרות הקשיים שבדרך אני משוכנע שהערוץ הזה יעלה לאוויר בקרוב". על פי הרישיון שניתן לאנשי הערוץ, על הערוץ לעלות לאוויר עד לחודש ינואר. דחיית המועד דורשת את אישור מועצת הכבלים והלווין. במידה והמועצה לא תאשר את הדחייה, ילקח מידי החברה הרישיון לערוץ לאלתר.

עוד אמר אטרש בדיון כי הערוץ ישדר חדשות מהיום הראשון והוסיף: "התקשורת הערבית סובלת מנכות מאוד מאוד קשה והתקשורת הישראלית לא מצליחה לספק את צרכיו של הציבור הערבי. הערוץ בא לספר את הדברים הטובים והרעים של הציבור הערבי".

מקבולה נסאר מרדיו א-שמס התייחסה לשאלה בדבר התפתחות התקשורת הערבית ואמרה: “הנכבה שהשפיעה על כל אלמנט בחיים שלנו, גם על ההתפתחות הרוחנית והתקשורתית, קטעה את הפריחה התקשורתית, זאת לאחר שבשנת 1933 היו מאות עיתונאים ערביים וכיום אין. המצב היום מייצג את המציאות המעוותת והעגומה שאנו חיים בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully