וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גבור: מרדיו קול חי למקור ראשון

אמילי גרינצווייג

6.12.2011 / 10:18

מי שכיהן ככתב לענייני ערבים בתחנת הרדיו המזוהה עם הציבור הדתי והיה שותף להקמת מחלקת החדשות במקום, ישמש כראש דסק ערבים עם הרחבת העיתון בינואר

אסף גבור, שכיהן ככתב לענייני ערבים ברדיו קול חי, עוזב את תפקידו. גבור עבד ברדיו בשש השנים האחרונות והיה שותף להקמת מחלקת החדשות במקום. בנוסף, שימש גבור כעורך המהדורה המרכזית במשך כשנתיים, במקביל לעבודתו ככתב. גבור יצטרף לעיתון מקור ראשון, שם ישמש כראש דסק ערבים עם הרחבת פעילות העיתון החל מחודש ינואר.

אסף גבור מסר בתגובה : “אני מודה לרדיו קול חי על השנים היפות שבהן עבדתי בערוץ המוביל בציבור החרדי. אני עוזב מחלקת חדשות שאנשיה המקצועיים יודעים לספק כותרות וחומר עיתונאי מוביל, עם התאמה לציבור לו הם משדרים. אני מאחל לרדיו הרבה הצלחה, אני נרגש מהאמון ומהתפקיד המשמעותי שהפקידו בידי בעיתון ובטוח שאמלא אותו בתוכן שיפרה את השיח הציבורי. אני מאמין שעוד אשוב למדיה הרדיופונית".

ינקי פלאי מנהל התוכניות והחדשות של רדיו קול חי מסר בתגובה: "תרומתו של גבור היתה חשובה וניכרת בתחום אותו סיקר. אנו שמחים להיות האופציה היחידה של צעירים דתיים וחרדים להתמקצע ולהתמחות בתקשורת, להיות גלי צה"ל לאותם צעירים ולהוות מקפצה. אנו מאחלים לו בהצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully