וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחוברים": שי כנות לא יביים את העונה הבאה

אמילי גרינצווייג

7.12.2011 / 17:36

כנות פרש מתפקידו כדי להתמקד בעבודות בימוי אחרות והתוכנית, בה יככבו גדעון לוי, סקאזי, ג'ייסון דנינו הולט ועוד - תחפש במאי חדש

חילופים בצוות הסדרה "מחוברים" של HOT : שי כנות, שאמור היה לביים את העונה החדשה של התכנית, ביקש לפרוש מתפקידו ולהתמקד בעבודות בימוי אחרות להן התחייב, שאחת מהן היא העונה הרביעית של "הבורר" שתעלה ב-HOT ב-2012. "ההחלטה התקבלה בהסכמת הצדדים ומתוך ראייה משותפת של טובת התכנית", נמסר מ-HOT. את קרדיט כל בימוי הסדרה יחלוק כנות עם הבמאי שיצטרף לתכנית במקומו. בימים אלו מחפשים אחר במאי חדש לסדרה.

"אני מבין ומכבד את רצונו של שי, מודה על עבודתו המסורה ומאחל לו הצלחה", אמר רם לנדס, הבעלים של קודה הפקות המפיקה את "מחוברים". "העבודה היתה מעניינת ומרגשת מאוד עבורי שכן זה הניסיון הראשון שלי בבימוי תכניות דוקומנטריות אישיות מסוג זה", מסר כנות. "אני בטוח שהעונה החדשה תהיה מרתקת ומסקרנת עוד יותר מהעונות שקדמו לה ומאחל הצלחה למשתתפים ולכל הנוטלים חלק בהפקה".

העונה השנייה של "מחוברים" תעלה ב-HOT ב-2012 ומשתתפים בה עיתונאי הארץ גדעון לוי, סקאזי, ג'ייסון דנינו הולט, העיתונאי חנוך דאום והסטנאפיסט אמירם טובים. את העונה עורך עמי טיר, שערך את "מחוברות" ו"מחוברים" הראשונים, ומפיק רם לנדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully