וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.די.בי דחתה את מימוש האופציה להגדיל אחזקותיה במעריב

ואדים סבידרסקי

8.12.2011 / 16:35

דסק"ש ביקשה דחייה של חודש, והודיעה כי היא עשויה לבקש דחייה נוספת. אופציית הרכישה של 3.5% נוספים מהון המניות מבטאת מחיר של 3.7 שקל למניה - גבוה ממחירה בשוק

דיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר דוחה בחודש את מועד מימוש האופציה לרכישת 3.5% נוספים מהון המניות של העיתון "מעריב" מזכי רכיב. חברת האחזקות הודיעה לרכיב גם כי היא עשויה לבקש דחייה של חודש נוסף עד לסוף פברואר 2012. עד כה, בבעלות דסק"ש כ-62.4% ממניות מעריב. כיום מחירה של מניית מעריב עומד על כ-3.64 שקלים - נמוך ב-1.6% מהמחיר המוצע לדסק"ש אם תממש את האופציה.

close דיסקונט השקעות נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי נתונים גרפים עבור דיסקונט השקעות לגרף ניתוח טכני דיסקונט השקעות מקבוצת close אידיבי אחזקות נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי נתונים גרפים עבור אידיבי אחזקות לגרף ניתוח טכני אי.די.בי של נוחי דנקנר דוחה את מועד מימוש האופציה לרכישת 3.5% נוספים מהון המניות של העיתון " close מעריב-ס נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי נתונים גרפים עבור מעריב-ס לגרף ניתוח טכני מעריב " מזכי רכיב בחודש אחד. חברת האחזקות הודיעה לרכיב גם כי היא עשויה לבקש דחייה של חודש נוסף עד לסוף פברואר הקרוב. עד כה, בבעלות דסק"ש כ-62.4% ממניות מעריב.

במסגרת רכישה נוספת של מניות מחוץ לבורסה, אותה ביצעה דיסקונט השקעות בחודש ספטמבר, שילמה החברה כ-5.2 מיליון שקל לרכיב עבור אופציה לרכישת כ-4 מיליון מניות נוספות במחיר של 2.4 שקלים ליחידה, מה שבסיכום מבטא מחיר של 3.7 שקלים למניה. כיום עומד מחיר מניית מעריב על כ-3.64 שקלים - קטן ב-1.6% מהמחיר המוצע לדסק"ש אם תממש את האופציה.

  • עוד באותו נושא:
  • אי.די.בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully