וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT נקנסה בחצי מיליון שקלים בגלל צמצום חבילת הבסיס

אמילי גרינצווייג

11.12.2011 / 13:12

מועצת הכבלים והלווין קנסה את חברת הכבלים לאחר שמספר מכתבי התראה בנושא נותרו בלא מענה. יו"ר המועצה, ניצן חן: "HOT עשו דין לעצמם ואנו רואים זאת בחומרה"

מועצת הכבלים והלוויין הטילה קנס בסך כחצי מיליון שקלים על חברת הכבלים HOT בגין צמצום חבילת הבסיס. בדיקה שערך אגף הפיקוח והאכיפה של המועצה העלה כי חברת הכבלים מכרה חבילות בסיס, אשר מהן נעדרים ערוצים שחובה לכלול בחבילות הבסיס, ביניהם: ערוץ VH1, ערוץ MTV, ערוץ HOT FAMILY ועוד.

הוצאות ערוצים מחבילות הבסיס מהווה הפרה של תנאי רישיונה של HOT, אשר מחייב קבלת אישור מהמועצה בגין שינוי בחבילות. לדברי המועצה, החברה קיבלה מספר מכתבי התראה בטרם נקיטת העיצום הכספי, אך המשיכה לשווק את החבילות ללא אישור. על כן הוטל הקנס עקב הפרה נמשכת וחוזרת של תנאי הרישיון של HOT, וניתן מכוח סעיף בחוק התקשורת אשר מאפשר למועצת הכבלים והלוויין להטיל עיצומים כספיים בגין הפרה נמשכת ובגין הפרה חוזרת. בנוסף, המועצה הורתה ל-HOT להוסיף את הערוצים שהוחסרו מחבילות הסטנדרט למנויים מבלי להעלות את המחיר.

עיצום כספי זה מתווסף לעיצום כספי שהטילה המועצה על חברת הכבלים לפני כחצי שנה על הוצאת ערוצים מחבילת הבסיס על סך כ-100 אלף שקלים.

ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, אמר: "המועצה רואה בחומרה את התנהגותה של חברת HOT אשר בחרה לעשות דין לעצמה ולמכור חבילות אשר אינן כוללות את כל ערוצי הבסיס. המועצה דרשה מהוט להוסיף למנויים את הערוצים שהוסרו מבלי להעלות את מחיר החבילה. המועצה תמשיך לשמור על ציבור המנויים ולפקח על עמידתה של הוט בתנאי רישיונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully