וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על ערוץ 10: ועדת הכלכלה תדון מחר בנושא

אמילי גרינצווייג

11.12.2011 / 14:01

האם יידחה מועד תשלום החובות של הערוץ? יו"ר ועדת הכלכלה טוען כי "לא הוצג שום שינוי בעמדת הערוץ, והמשמעויות ברורות"

ועדת הכלכלה תדון מחר (שני) בדחיית תשלומי ערוץ 10 ויתר זכייניות הערוצים המסחריים, במסגרת הדיונים בהכנת הצעת חוק הרחבת מערך "עידן +" לקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת.

יו"ר הוועדה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד) כתב הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו כי "עד לרגע זה, ולמרות כל הארכות הזמן שניתנו, לא הוצג שום שינוי בעמדת ערוץ 10. המשמעויות הנובעות מכך ברורות ולא מלבבות". בכנס אילת לעיתונות שהתקיים בשבוע שעבר, רמז שאמה-הכהן על הסדר שיזכה לתמיכתו, לפיו מועד המעבר לרישיונות ויחד עמו גם מועד תשלום חובות העבר של הזכייניות, יידחה בחצי שנה.

הוועדה תדון גם בהצעתו של ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) לאפשר לזכייניות קשת ורשת להחזיק במשותף לתקופה מוגבלת בחברת החדשות של ערוץ 2, גם אם רק אחת מהם תבקש לעבור לרישיון כבר ב-2013.

כמו כן תדון הוועדה בבקשתו של משרד האוצר לאפשר הכנסת "ערוצים נושאיים". מדובר ברשימת ערוצים שלגביהם יחליטו שר התקשורת ושר האוצר, בהתייעצות עם מועצת הכלבים והלווין והרשות השניה, כי יש הצדקה לקיומם. ערוצים אלו, על פי ההצעה, יועלו למערך ה-DTT ויממנו שידוריהם באמצעות פרסומות או גביית תשלום דמי מנוי. הצעה זו כבר נפלה בדיונים קודמים של הוועדה והתנגדו לה, בין היתר, חברות הכבלים והלווין והיוצרים, אולם במשרד האוצר כבר הודיעו לא אחת כי בכוונתם להעלות את הנושא פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully