וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות: פיטורין במערכת Xnet

אמילי גרינצווייג

11.12.2011 / 18:36

שלושה עובדים במערכת, המהווים 10% מכוח האדם השכיר של האתר, זומנו לשימוע לפני פיטורין. עוד בידיעות: לא ימונו מחליפים מבחוץ לבעלי תפקידים שעזבו או פוטרו

גל פיטורים וקיצוצים בקבוצת ידיעות אחרונות ממשיך: ב-Xnet , זרוע הלייף סטייל האינטרנטית של הקבוצה זומנו לשימוע שלפני פיטורין כשלושה עובדים. העובדים שזומנו לשימוע הם פלורה צבופסקי, עורכת של מדור היופי וטיפוח, נאווה סימן טוב ומפיקה. מדובר בכ-10% מהעובדים השכירים של המערכת. יצויין כי מדובר בתהליך ההידוק היחיד שנעשה באתר מאז עלייתו לאוויר בחודש אפריל.

פיטורים אלו מתווספים לקיצוץ של כ-5% אחוז באתר ynet, עליו נודע לאחרונה. בתוך כך, הקיצוץ בידיעות אחרונות החל להראות אותותיו גם בעיתון במסגרת זו הוחלט בקבוצה שלא להביא מחליפים לעמדות שנעזבו לאחרונה ועל מינוי מחליפים פנימיים. בין היתר מדובר בהחלפתו של כתב העבודה והרווחה של העיתון, דוד רגב, בעיתונאית בקבוצה – נועם ברקן. כמו כן, לא מונו מחליפים לעורך הדסק, גיא רונן, כתבת התקשורת והצרכנות של "ממון", נופר פורת סיני שעזבה וגידי ליפקין ממוסף הספורט. שחר גינוסר, התחקירן הבכיר של "7 ימים" יעזוב את המוסף ויצטרף למחלקת התחקירים של העיתון, זאת מבלי שימונה לו מחליף במוסף.

תגובתו של עורך Xnet, אילן יצחייק, לא התקבלה. מידיעות אחרונות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully