וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלית עופר מונתה למנהלת התוכניות בגלי צה"ל

אמילי גרינצוויג

13.12.2011 / 8:53

קצין חינוך ראשי, ממלא מקום מפקד התחנה, החליט על המינוי בנוסף לתפקידה של עופר כמנהלת גלגלצ . מדובר במינוי זמני עד לכניסת המפקד החדש

תפקיד חדש בגלי צה"ל: דלית עופר מונתה למנהלת התוכניות בתחנה. עופר, שמנהלת בשנים האחרונות את גלגלצ, מונתה לתפקיד בימים האחרונים על ידי קצין חינוך ראשי, תת אלוף אלי שרמייסטר, המשמש כממלא מקום מפקד גלי צה"ל. עופר תנהל את התוכניות בנוסף לעבודתה בגלגלצ, והיא תהיה אחראית על התוכניות שאינן שייכות למחלקת האקטואליה. תוכניות האקטואליה ימשיכו להיות תחת אחריותה של גלית אלטשטיין. מינויה של עופר הוא זמני, עד לכניסת מפקד התחנה הקבוע.

תא"ל שרמייסטר מונה לאחרונה למפקד הזמני של גלי צה"ל עם סיום תפקידו של מפקד התחנה בארבע השנים האחרונות, יצחק טוניק. זאת לאחר ששר הביטחון, אהוד ברק, החליט שלא להאריך את כהונתו עד אשר ימונה מפקד קבוע לתחנה. ברק סיים לפני כשבועיים את הראיונות הסופיים עם ארבעת המועמדים לתפקיד מפקד התחנה: ינון מגל, מנשה סמירה, גולן יוכפז וירון דקל. מגל נחשב למועמד המוביל, אולם כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה הוא טרם הגיש את עבודת הסמינריון במסגרת לימודיו במחשבת ישראל, מזרח תיכון ואיסלאם באוניברסיטה העברית. תואר ראשון הוא אחת מדרישות התפקיד.

בגלי צה"ל אישרו את פרטי מינויה של עופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully