וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון על ערוץ 10: "אסור להחשיך את המסך הזה"

אמילי גרינצווייג

18.12.2011 / 20:53

שר התקשורת משה כחלון התבטא הערב (ראשון) בנחרצות נגד סגירת ערוץ 10: "אסור להישאר עם חברת חדשות אחת, צריך לפחות שתיים. השאיפה היא גם שלוש וארבע"

שר התקשורת, משה כחלון, חידד הערב את דבריו בעניין התנגדותו לסגירת ערוץ 10. "אסור להחשיך את המסך הזה", הוא אמר במסגרת אירוע הסופרברנדס, אירוע הוקרה למותגי העל של ישראל.

כחלון הסביר כי קיומו של ערוץ 10 חיוני לביסוסה של התחרות בשוק הטלוויזיה בישראל. "אם נעבור לחברת חדשות אחת, מיליארד שקל של פרסום יהיו בחברה אחת. אנחנו נהיה בכאוס בשוק הפרסום וזה בסוף מתגלגל לצרכן", הוא ציין, "מבחינה כלכלית אסור להישאר עם חברת אחת, טובה ויעילה ככל האפשר. צריך לפחות שתיים. השאיפה שלנו, עם חוק הרישיונות, היא שלוש וארבע. זה נכון למשק לתחרות ולשוק הבידור".

כחלון התבטא ברוח דומה בשבוע שעבר בדיוני ועדת הכלכלה שדנה בדחיית תשלום החובות של ערוץ 10. "צריך לעשות הכל כדי שהערוץ הזה יישאר וישדר", אמר.

באירוע שהתקיים הערב זכה כחלון באות על "תרומה יוצאת דופן למשק הישראלי על פעולותיו שתרמו לשיפור התחרותיות במשק". כחלון התייחס בבדיחות גם לפרסומים בסוף השבוע על התבטאויותיו התומכות לכאורה במינויים הפוליטיים ברשות השידור ואמר "אני אזהר שלא להסתבך בדברים שאני אומר, כיוון שלאחרונה אני מסתבך עם דברים שאני לא אומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully