וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 נגד הוועדה למדרוג

אמילי גרינצווייג

19.12.2011 / 18:55

סמנכ"ל הכספים של ערוץ 10, יואב הלדמן, הוציא מכתב חריף למנכ"ל הוועדה למדרוג, יפעת בן חי-שגב בעקבות כוונתה להפסיק לפרסם את נתוני הצפייה של הערוץ עקב חוב

ערוץ 10 נגד הוועדה הישראלית למדרוג. במכתב שנשלח היום למנכ"ל הוועדה, יפעת בן חי-שגב על ידי יואב הלדמן, סמנכ"ל הכספים של הערוץ, מובעת מחאה חריפה כנגד כוונת הוועדה להפסיק ולפרסם את נתוני הצפייה של הערוץ בעקבות חובותיו.

הידיעה על הכוונה להפסיק את פרסום הנתונים פורסמה לראשונה בוואלה! ברנז'ה. "הערוץ במצבו הנוכחי מקבל עידוד, הבנה, והצעות לעזרה מכל הגורמים בתעשייה ,למעט, כך מסתבר, מחברי הועדה למדרוג", כותב הלדמן. לדבריו, סנקציות מעין אלו לא הוטלו בעבר על חברות אחרות בוועדה שנתקלו בקשיים דומים.

הלדמן מלין על כך שהחלטת הוועדה התקבלה בהרכב חסר של חבריה, ואף תוקף ישירות את נציג הזכיינית רשת, אילן טוביהו: "תמוהה במיוחד עמדתו של נציג זכיין רשת בערוץ 2 , מר טוביהו, שתיפקד בזמן הדיון כיו"ר הוועדה. לדעתנו, לאחר שצוטט בעיתון גלובס באמירה: 'אין מקום בשוק, הכסף שלוקח ערוץ 10 זה הכסף שחסר לתעשייה' (חסר לתעשייה ? כנראה שלרשת .י.ה ) מציב אותו בניגוד עניינים חמור".

לדברי הלדמן, יתרות הכסף בוועדה למדרוג מאפשרות לה לגלות גמישות עד "הפגת ערפל אי הוודאות בענייננו בוועדת הכלכלה של הכנסת", והוא מבקש לגבש הסדר פירעון, ללא ניתוק בנושא.

"חברי הוועדה נתנו אשראי ורשת בטחון לישראל 10"

במכתב התגובה של ד"ר בן חי-שגב, נכתב "כידוע לך היטב, הוועדה גילתה אורך רוח ואיפוק רב בעניין חובו של ערוץ 10. לפיכך, מכתבך, ובפרט נימתו, הפתיעוני. עם כל הכבוד, האשמת חברי הוועדה בהתנהגות בלתי קולגיאלית כלפי ערוץ 10, פשוט אינה במקומה. די אם נזכיר כי החלטת המליאה מיום 15.12.11 על הפסקת העברת הנתונים התקבלה לאחר שישראל 10, גוררת חובות במשך תקופה ארוכה כאשר פניות קודמות שנשלחו אליכם בעניין זה, ובכללן שני מכתבי התראה ששלחתי אליכם טרם ישיבת המליאה, לא זכו למענה של ממש. חברי הוועדה נתנו למעשה אשראי ורשת בטחון לישראל 10, אשר גוררת כאמור במשך תקופה ארוכה מאד חובות לוועדה, בהימנעות מצדם מלנקוט בצעדים כלשהם נגד ישראל 10 על אף קשיים כאלה ואחרים שפוקדים גם את יתר חברי הוועדה, ולמרות התעלמותכם מפניות והתראות שנשלחו".

לבסוף מוסיפה בן חי שגב: "ברצוני להוסיף שבמהלך הדיון עדכנתי את חברי הוועדה בבקשת ישראל 10 שעלתה בשיחתנו לפני הישיבה. מהחלטת חברי הוועדה (שכאמור התקבלה פה אחד) עולה ממילא כי בקשתכם לדחות את הענין שוב ללא תשלום וללא הסדר לתשלום החוב, נדחתה. עם זאת, בהתאם להחלטת הוועדה, הפסקת העברת הנתונים נדחתה למעשה ליום 31.12.11, תוך מתן הזדמנות נוספת לחברים החייבים להסדיר את תשלום מחצית החוב עד לאותו המועד, וקביעת הסדר פרישה למחצית הנותרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully