וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב יאחד את שני בתי הדפוס. "עשרות עובדים יפוטרו"

אמילי גרינצווייג

26.12.2011 / 14:53

על המהלך נודע לעובדי מעריב במייל ששלח להם המנכ"ל הנכנס, טל רז. עלות שכרו של רז, שתנאיו סוכמו בשבועות האחרונים - 2 מיליון ש"ח בשנה

מעריב מתכוון לאחד את שני בתי הדפוס שברשותו – כך עולה ממכתב שנשלח לעובדי מעריב היום באמצעות בדואר האלקטרוני. לפי ההערכות בשוק הדפוס - מהלך זה יגרור פיטורים של עשרות עובדים.

היום (שני) קיבלו עובדי מעריב מייל מטל רז, המנכ"ל החדש של העיתון, שהחליף לאחרונה את ישראל גולדשטיין, המנכ"ל הקודם. "אנו משיקים בימים אלו מהלך של איחוד שני בתי הדפוס לגוף מפעלי אחד, תחת ניהול מרכזי", כותב רז, שמוסיף: "כחלק מצעדים אלו ניאלץ, לצערנו, להיפרד מעובדי קבלן ועובדי חברה... זהו צעד כואב ולא פשוט, ואנו מתחייבים לנהל את התהליך בצורה מקצועית, הוגנת ומהירה".

לפי הערכות של גורמים בתעשיית הדפוס, מהלך כזה יגרום לפיטורים של "עשרות עובדים". יצויין כי בחודשים האחרונים הועלו הערכות כי העיתון ישראל היום יתחיל להדפיס חלק מעותקיו בדפוס מעריב. עד כה מדפיס ישראל היום את עותקיו בדפוס הארץ, שיתוף פעולה המהווה חלק ניכר מהכנסות קבוצת הארץ בשנים האחרונות. בספטמבר הודפסו חלק מעותקי ישראל היום במשך יום אחד בדפוס מעריב, אולם ככל הידוע שיתוף הפעולה בין הגופים לא חזר על עצמו.

מעריב הודיע ב-17 בנובמבר על כך כי טל רז ימונה למנכ"ל מעריב במקומו של ישראל גולדשטיין. רז מונה על ידי בעל השליטה בעיתון, נוחי דנקנר, בעוד גולשטיין מונה על ידי בעל השליטה הקודם, זקי רכיב. עלות שכרו השנתי של טל רז מוערכת בכשני מיליון שקלים לשנה.

ממעריב סירבו להגיב לידיעה.

להלן הנוסח המלא של המייל שקיבלו עובדי מעריב:

עובדי קבוצת מעריב היקרים,

שנת 2012 מאופיינת במשימות ובאתגרים רבים העומדים בפני מעריב. הכנסות החברה בפועל, השינוי במצב השוק שחל לאחרונה ובמצב העיתונות מובילים אותנו לבצע התאמות בהוצאות החברה ובמבנה הארגוני שלה.

לאחר שבדקנו ושקלנו את המבנה הארגוני בבתי הדפוס, אנו משיקים בימים אלו מהלך של איחוד שני בתי הדפוס (ליוון אפשטיין ואתר בת-ים) לגוף מפעלי אחד תחת ניהול מרכזי.

מהלך זה נועד לתמוך במטרות העסקיות של החברה ועתיד להביא לייעול, לשיפור איכות עבודת הדפוס, להגדלת ההכנסות ולשיפור שביעות רצון הלקוחות הפנימיים והחיצונים שלנו. כחלק מצעדים אלו נאלץ, לצערנו, להיפרד מעובדי קבלן ועובדי חברה.

זהו צעד כואב ולא פשוט עבור הארגון, ואנו מתחייבים לנהל את התהליך בצורה מקצועית, הוגנת ומהירה. אני מאמין ביכולתם של העובדים המוכשרים בדפוס לשפר יעילות וביצועים ולעמוד בדייקנות בזמני אספקה. אחרי הכול, היכולת שלנו כארגון מתחילה ונגמרת אצלנו.

בברכה, טל רז

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully