וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים? "פורבס" ישראל מגייסת

אמילי גרינצווייג

27.12.2011 / 11:44

שורה של עורכים וכותבים, ובהם אביב לביא, בדרך למגזין הכלכלי מבית R&B Media. המכנה המשותף: כמעט כולם עבדו בעבר בקבוצת מעריב

סדרת גיוסים והתרחבות ב"פורבס" ישראל: לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים, בעוד בכלי תקשורת רבים מקצצים בכוח האדם, בקבוצת R&B Media, המוציאה לאור את המהדורה הישראלית של המגזין פורבס, מגייסים עיתונאים, אנשי תוכן ואנשי ניהול.

סימון טטרו, ששימש כעורך "המגזין" במעריב, מונה לעורך המגזין פורבס. אביב לביא, פרשן הסביבה הבכיר שפוטר לאחרונה ממעריב, יחל לכתוב בנושאי איכות סביבה כבר בגיליון הבא שיצא לאור בשבוע הבא, ואף צפוי לכתוב בלוג במסגרת אתר הקבוצה שעתיד לקום בעוד כשלושה חודשים. כן גויסה שלומית חביב, שניהלה את אתר nrg מעריב, על מנת לפתח את אתר הקבוצה. גיוסים נוספים למגזין, גם הם מבית מעריב: המעצבת עדה כהן, שעבדה בעבר במגזין "את", תשמש כמעצבת המגזין, וענת ויינמן, בעבר עורכת כלכלית ב-nrg תשמש כעורכת במגזין. כמו כן, במסגרת הפיתוח הדיגיטלי של הקבוצה, תעלה בחודש הקרוב אפליקציית אייפד של פורבס ישראל.

חברת R&B Media הוקמה על ידי רפי רוזנפלד, לשעבר העורך הכלכלי של מעריב, וניר ברזילי, לשעבר עורך המוסף "עסקים", לאחר שהשניים פרשו בחודש אפריל ממעריב. החברה, המספקת תכנים כלכליים לגופים פיננסיים ומייעצת לבנקים ולבתי השקעות בתחום התוכן הדיגיטלי, חתמה בחודשי הקיץ על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת הג'רוזלם פוסט המחזיקה בזיכיון פורבס ישראל. במסגרת זו הפכו השניים למו"לים של הגרסה הישראלית.

מאז עבר המגזין לידי החברה הוא העלה מספר דירוגים שזכו לחשיפה משמעותית. העיקרי שבהם היה "דירוג הפוליטיקאים העשירים בישראל", שהועלה והורד מאתרים שונים. כמו כן פורסם דירוג הזמרים העשירים וההסתבכויות הגדולות של השנה – בראשן נבחרה על ידי אנשי המגזין פרשת נוחי דנקנר ובנק ההשקעות השוויצרי "קרדיט סוויס".

רפי רוזנפלד מסר בתגובה: "R&B Media , בהתאם לתוכנית העסקית והאסטרטגיה שלה, נכנסה בשנה הראשונה שלה לתחום המו"לות ובהתאם לאסטרטגיה שלה גם מתעמקת בתחומי הדיגיטל ועוסקת בפיתוח אתר פורבס ישראל ואפליקציות אייפד נוספות".

  • עוד באותו נושא:
  • פורבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully