וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנה: סמנכ"ל השיווק של סופר פארם פורש מהחברה

עדי דברת-מזריץ

27.12.2011 / 12:20

דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר פארם יסיים את תפקידו אחרי 13 שנים ברשת. את קציר יחליף עופר לוי, מנכ"ל טרקלין חשמל. השניים יחלו בתהליך חפיפה בתחילת 2012.

קציר (44), בעל תארים B.Sc בהנדסה ו- MBA בשיווק, החל את דרכו ברשת סופר פארם ב-1998. קציר בנה והקים את מערך הסלולר והתקשורת ברשת, וב-2004 מונה למנהל מועדון הלקוחות של הרשת לייף סטייל. 2006 קודם לתפקיד סמנכ"ל השיווק. תחת ניהולו של קציר הפך לייף סטייל למועדון המבוסס על כרטיס אשראי חוץ בנקאי המונה כיום 390 אלף לקוחות. כן הושקה שפה פרסומית חדשה והמותג לייף זכה לקפיצת מדרגה משמעותית.

לוי (49) החל את דרכו בקבוצת "הארץ", התקדם לתפקיד מנכ"ל פורטל IOL ולאחר המיזוג של הפורטל עם אתר וואלה, כיהן כמנכ"ל וואלה עד 2003. לאחר מכן כיהן כמנכ"ל רשת הוידיאו בלוקבאסטר, שהיתה בשליטת סופר פארם וב-2006, עם האיחוד של בלוקבאסטר עם ענק הוידיאו, מונה ליו"ר החברה הממוזגת. עם מכירת סופר פארם את מניות בלוקבאסטר ב-2008 סיים לוי את תפקידו כיו"ר. תפקידו הבא היה מנכ"ל ג'ונו קפיטל - קרן הון סיכון, ובשנתיים האחרונות כיהן כמנכ"ל טרקלין חשמל.

ליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר פארם, מסר: "דרור היה ויישאר חלק ממשפחת סופר פארם. יש לו חלק משמעותי בצמיחת הרשת, בהצלחתה ובכניסה לתחומים חדשים. הוא משאיר חותם עצום הן בפן המקצועי ולא פחות בפן האישי. אני מכבד את החלטתו לצאת לדרך חדשה ויודע שהוא יצליח בכל מה שיבחר לעשות. אני שמח על ההזדמנות לחזור לעבוד עם עופר, שהוכיח עצמו בעבר כשותף וכאיש שיווק מצוין וחוזר כעת למשפחת סופר פארם. אני מאמין שהוא ימשיך להוביל את הרשת להישגים במקצועיות המאפיינת אותו ומאחל לו המון הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully