וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 1 העדיפו את שאלת ראש הממשלה על ההפגנה בבית שמש

אמילי גרינצווייג

27.12.2011 / 21:37

בעוד מהדורות הערוצים 2 ו-10 נפתחו בסיקור ההפגנה נגד אפליית הנשים, בערוץ 1 פתחו את המהדורה המקוצרת "שמונה בחדשות" בשאלת נתניהו בחידון התנ"ך. תגובת הרשות: "ספין של אינטרסנטים"

בעוד מהדורות החדשות המרכזיות בערוצים המסחריים, 2 ו-10, נפתחו בסיקור ההפגנה נגד אפליית הנשים שהתקיימה בבית שמש, בערוץ 1 הוחלט לפתוח את מהדורת החדשות המקוצרת "שמונה בחדשות" במעבר לשידור חי של שאלת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בחידון התנ"ך. האייטם שודר במסגרת שיתוף הפעולה עם הטלוויזיה החינוכית, אשר הפיקה את החידון ועמה נקבע מראש על שידור חי של שאלת ראש הממשלה בחידון. רק לאחר סיום הקראת השאלה והמענה לה, הועבר השידור לקטע קצר מההפגנות בעיר בית שמש.

"זה מעיד על שיקול עריכתי שאין בו אפילו מראית עין של מקצועיות" אמר גורם ברשות השידור, "נתניהו לא היה יכול לבקש לעצמו גוף תקשורת נוח יותר – רק בצהריים ויתר על חובות של מאות מיליוני שקלים והערב כבר קיבל תשלום". עיתונאי אחר ברשות השידור אמר בחריפות: "במקום מתוקן, אם זו החלטה של עורך אז צריך לזרוק את מי שערך, ואת מי שהורה לו לעשות כן. זו שערורייה שלא תיאמן".

גם בהמשך המהדורה, חזרו בערוץ 1 לשדר את נאומו הקצר של ראש הממשלה, שהתייחס להדרת הנשים במסגרת חידון התנ"ך למבוגרים. יצויין כי מהדורת מבט של ערוץ 1 נפתחה באייטם על ההפגנה בבית שמש, ובהתייחסותו של ראש הממשלה לנושא.

רשות השידור מסרה בתגובה: "ההוכחה הטובה ביותר לכך שמדובר בספין שקרי ומגמתי של גורמים אינטרסנטיים וממורמרים בתוך רשות השידור, שחלקם מככב בדו"ח מבקר המדינה החמור ביותר בתולדות רשות השידור, היא שמהדורת מבט, המהדורה המרכזית של הערוץ הראשון, נפתחה בדיווח על האירועים בבית שמש. זאת בהתאם לשיקולים העיתונאיים של עורכי המהדורה המרכזית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully