וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגודי היוצרים: להעביר לרשות שנייה את הטיפול בחובות ערוץ 10

אמילי גרינצוויג

28.12.2011 / 13:41

בכך הם מצטרפים להצעת מנכ"ל הרשות מנשה סמירה. "חוב הוא חוב. ועם זאת ניתן למצוא פיתרון שיאפשר לערוץ לדחות את חובותיו לתקופה קצרה, ובמקביל להמשיך לפעול באופן סדיר", כתבו

איגודי היוצרים בטלוויזיה ובקולנוע בישראל תומכים בהצעתו של מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה להעביר לרשות את הסמכות לטפל בעניין חובותיו של ערוץ 10, וקוראים לוועדת הכלכלה לאמץ הצעה זו.
בהודעה שפירסמו האיגודים נכתב: "איגודי היוצרים שבים ומביעים את עמדתם החד-משמעית שעל הערוץ להשיב את כל חובותיו למדינה. חוק זה חוק וחוב הוא חוב, אין כל ספק בעניין. ועם זאת, ובלי כל סתירה, ניתן ורצוי למצוא פיתרון משפטי סביר, שיאפשר לערוץ לדחות את חובותיו לתקופה קצרה קצובה, ובמקביל להמשיך לפעול באופן סדיר. הפיתרון הזה טמון בעת הזו בהצעתו של מנכ"ל הרשות השנייה לאפשר לרשות לקבוע את מועד החזר חובות התמלוגים ודמי הזיכיון, ובלבד שההחזר יתבצע לא יאוחר ממעבר הערוץ לרישיון. זאת בתוקף היות הרשות הגוף המקצועי המפקח על פעילות הערוץ, וכמי שעיקר חובו של הערוץ מופנה כלפיה".
עוד כותבים היוצרים "אנחנו רוצים להאמין שאף אחד מהגורמים המעורבים בעניין, ובראשם חברי הכנסת, אינו מעוניין בסגירת ערוץ 10, שמשמעותה פגיעה קשה בפלורליזם ובחופש הביטוי, ושליחתם הביתה של אלפי עובדים, רבים מהם בעלי משפחות. זו תהיה התפתחות בלתי נסבלת ברמה הציבורית במדינת ישראל".
הודעת תמיכה זו מצטרפת להודעות תמיכה נוספות שפורסמו בימים האחרונים, הן מצד איגוד חברות הפרסום והן מצד איגוד השיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully