וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב מנהלת מו"מ עם שופרסל על שירותי הדפסה

אמילי גרינצווייג

28.12.2011 / 21:39

מעריב החזקות מנהלת משא ומתן עם חברת שופרסל בע"מ על מתן שירותי הדפסה, שתיהן בבעלות של קבוצת IDB שבשליטתו של נוחי דנקנר

מעריב החזקות מנהלת משא ומתן עם חברת שופרסל בע"מ על מתן שירותי הדפסה. בהודעה לבורסה שהוציאה החברה נכתב כי מעריב תספק לשופרסל שירותי הדפסה של מוצרי דפוס שונים.

היקף העסקה מוערך בסך של 6.5 מיליון שקלים בשנה, אולם במועד זה טרם נחתם מסמך מחייב בעניין וצויין כי אין וודאות באשר לעצם ההתקשרות בעסקה מחייבת, לעיתויה, היקפה ותנאיה. כן צויין בהודעה כי הביצוע מותנה בקבלת כלל האישורים וההיתרים הנדרשים על פי דין.

מעריב ושופרסל נמצאות שתיהן בבעלות של קבוצת IDB שבשליטתו של נוחי דנקנר. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, רק השבוע הודיע מנכ"ל מעריב הנכנס, טל רז, על הכוונה לאחד את שני בתי הדפוס של הקבוצה, מהלך שעל פי גורמים בשוק כרוך בפיטורים של עשרות עובדים.

כן הודיעה הקבוצה כי היא עדיין בוחנת צעדי מספר אפשרויות לשינוי מערך ההפצה של העיתונים והמגזינים של הקבוצה. מדובר בהמשך מהלך שהחל בחודש מרץ, בטרם נרכשה מעריב, במסגרתו נוהל משא ומתן לגבי מיקור חוץ של הפצת עיתוני ומגזיני קבוצת מעריב עם חברת בר הפצה, חברה הנמצאת בבעלותם של עידו ברגמן ובועז דקל. יצויין כי בר הפצה היא שמפיצה בין היתר את ידיעות אחרונות וגלובס.

כעת כאמור הודיעה החברה כי היא בודקת מחדש את הצעת מיקור החוץ כמו גם תוכנית התייעלות שהוכנה על ידי מנהלי מערך ההפצה הפנימי של החברה קבוצת מעריב ועל דעת ועד הפעולה של עובדי מערך ההפצה של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully