וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה זועמים על משה פרימו

אמילי גרינצווייג

29.12.2011 / 16:31

פרשן הכדורגל אמר בשידור חי "אני שונא את הקהל של מכבי חיפה", ועורר את זעמם. אחד האוהדים: "כועסים על ערוץ 5 שנתן לו במה". ערוץ 5: "פרימו נפל בלשונו, ויתנצל"

מועדון הכדורגל מכבי חיפה ואוהדיו דורשים את התנצלותו של פרשן הכדורגל משה פרימו, אשר התבטא אמש (רביעי) בצורה חריפה נגד אוהדי הקבוצה, ואמר: "אני שונא את הקהל של מכבי חיפה". פרימו אמר את הדברים בשידור חי, במסגרת התכנית "חדשות הספורט" בערוץ הספורט.

תגובות נזעמות מצד אוהדי הקבוצה לא איחרו לבוא, ובאתר האוהדים אף החלו בקמפיין בנושא. "זו בושה וחרפה, ואנו דורשים התנצלות רשמית של ערוץ הספורט ושל משה פרימו", אמר רפאל קבסה, בעלי אתר האוהדים של הקבוצה, "הכעס הוא יותר על ספורט 5 שנתן את הבמה לאיש הזה להתבטא כך". עוד אמר קבסה: "מה שמכעיס עוד יותר הוא שאנחנו, אוהדי מכבי חיפה, כמו אוהדי כדורגל נוספים, צורכים את התכנית 'חדשות הספורט', ומשלמים על כך. העובדה שאיש כזה יאמר שהוא שונא את הקהל של מכבי, שמפרנס אותו כך או אחרת, זה דבר שלא יעלה על הדעת".

דובר הקבוצה, דודו בזק, אמר כי הקבוצה פנתה לערוץ בנושא. "יש לנו חובה מוסרית לדרוש את עלבונם של מאות אלפי האוהדים שלנו", אמר בזק, "מדובר בכ-700 אלף אוהדים, הקהל הגדול ביותר בישראל - רובם המוחץ אנשים נפלאים, שחטאם היחיד הוא אהבתם למכבי חיפה. ככאלו, אם משה פרימו שונא אותם זה העניין שלו. אינני אחראי על משה פרימו, אלא על מועדון הכדורגל והקהל, ומן הראוי שהוא יתנצל בפני 99.9% מהאנשים האלו, שהם אנשים טובים וקהל טוב. הכללות הן הרסניות, ומן הראוי שיתנצל".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "פרימו נפל בלשונו בשידור חי. לא הייתה בכוונתו לפגוע בכלל אוהדי מכבי חיפה, אלא להפנות אצבע מאשימה אל קומץ שפוגע בקבוצה, בשחקניה ובצוות המקצועי. בשעה הקרובה יעלה פרימו באתר ערוץ הספורט sport5.co.il טור שמופנה לאוהדי מכבי חיפה, בו יתנצל ויבהיר את עמדתו בנושא" (עדכון: הטור פורסם באתר ספורט 6 - א.ג).

זו אינה הפעם הראשונה השנה, בה התבטאויות של פרשני כדורגל מובילות לדרישה לנקיטת צעדים מצדם של אוהדי קבוצות. בחודש ינואר האחרון פרסם אביעד פוהרליס במעריב כי פרשן ערוץ 1, דני נוימן, התבטא בצורה חריפה ביותר נגד אוהדי הפועל תל אביב. בעקבות כך, הועלו דרישות לפטר את נוימן, והוא הישעה עצמו מתפקיד הפרשן במשחקי הקבוצה. מאוחר יותר הושב נוימן לתפקידו, זאת לאחר בדיקה של נציב קבילות הציבור, שקבעה כי לא הוכח שנוימן עבר על כללי האתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully