וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"The Voice" תעלה 5 מיליון דולר

אמילי גרינצווייג

1.1.2012 / 15:02

הניסיון של רשת לשבור את "כוכב נולד" עומד להיות יקר: כ-250 אלף דולר הושקעו בכל פרק בתוכנית כשרונות השירה החדשה

רשת משיקה את "The Voice" בעלות משוערת של כ-5 מיליון דולר. תוכנית הכישרונות המוזיקליים שצפויה להוות תוכנית הדגל של הזכיינית, תכלול בין כ-20 פרקים וגורמים בשוק מעריכים כי עלות ההשקעה בכל פרק עומדת על 250,000 דולר. התוכנית תשודר בימי שבת בשעה 21:00.

השחקן מיכאל אלוני ינחה את התוכנית וילווה אותו ארבעה חונכים מוזיקליים (מנטורים): שלומי שבת, אביב גפן, שרית חדד ורמי קליינשטיין. המנהל האומנותי של התוכנית, אותה מפיקה "קונסטנסטין ישראל" הוא יהודה עדר. הבמאי והעורך הראשי הוא יובל כהן.

ארבעת המנטורים ירכיבו את נבחרותיהם באמצעות שלב הבליינד אודישן. בשלב השני, יחלק כל מנטור את הנבחרת שהרכיב לזוגות כאשר כל זוג יתחרה אחד נגד השני בביצוע שיר, והמנטור יבחר מי מבין השניים ימשיך לשלב הבא. בשלב האחרון, המתמודדים הנותרים יתחרו אחד נגד השני בשידור חי. הקהל בבית יעזור להחליט מי עובר ומי נושר. לגמר יגיעו 4 מתמודדים, אחד של כל מנטור ובתום התחרות בין הארבעה ייוותר זוכה אחד, שיזכה בחוזה הקלטות בינלאומי מתנת יונבירסל והליקון.

"The Voice" הוא פורמט הולנדי של חברת אנדמול . התוכנית ששודרה ב-RTL4 זכתה לרייטינג של למעלה מ-50%, ושודרה גם ברשת NBC בארה"ב. פורמט התוכנית נמכר ליותר מ-35 מדינות, ברחבי העולם ביניהן בריטניה, גרמניה, איטליה, הודו, אוסטרליה וקנדה.

אילן זה פריס, סמנכ"ל התוכן של רשת מסר: "ישראל היא המדינה השלישית, מתוך 36 ברודקאסטרים שרכשו את The Voice וישדרו את התוכנית בלמעלה מ-60 מדינות. מדובר בפורמט פורץ דרך המושתת על הערכים הטלוויזיוניים של "רשת". The Voice ישראל עולה לאוויר עם ארבעת המוזיקאים המובילים בארץ, ועם קולות יוצאי דופן שיושמעו בתוכנית. אני בטוח ש- The Voice ישראל תביא את הבשורה האמתית לתעשיית המוזיקה הישראלית ואנו גאים להיות אלה שיעזרו לגלות אותה ולפתח אותה".

  • עוד באותו נושא:
  • The Voice

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully