וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סלוצקי: "רשות השידור היא מקום בלתי אפשרי לעבודה"

אמילי גרינצווייג

3.1.2012 / 15:35

חברת ההפקות של סלוצקי מוותרת על הפקת משדר הקדם-אירוויזיון, בשל היסחבות המשא ומתן עם הרשות. סלוצקי: "אם לא יעשו סדר מיידי, אקרא להקים ועדה ולסגור את המקום הזה"

חברת ההפקות "סלוצקי אפיקי תקשורת" של חיים סלוצקי לא תפיק את הקדם אירוויזיון בערוץ 1, למרות שזכתה במכרז. לוואלה! ברנז'ה נודע כי חברת ההפקות שלחה אמש (שני) מכתב מטעמה לרשות השידור בו, היא מבהירה כי נוכח השתהות הרשות בקידום המשא ומתן וכן מספר סעיפים שנויים במחלוקת בחוזה, לא נותרה לחברה ברירה אלא לסיים את המשא ומתן. יצויין כי בתחילת הדרך, ולאחר שהחברה זכתה במכרז, היא התבקשה לחתום בחוזה על סעיף בו מצויין כי החברה "מודעת למצבה הרעוע של רשות השידור".

"כפי שידוע לכם היטב וכפי שהובהר על ידי החברה במספר הזדמנויות, לוח הזמנים להפקת התוכניות, כפי שהוכתב על ידי הרשות הוא צפוף ביותר", נאמר במכתב. "מן הטעם הזה פנתה אליכם החברה, פעם אחר פעם, ועשתה כל מאמץ על מתנת לגרום לכם לקדם את המשא ומתן ולחתום על ההסכם. למרבה הצער, ניסיונות אלה לא צלחו וההסכם טרם נחתם. כבר בשלב זה ברור כי בנסיבות הקיימות, לא ניתן יהיה לעמוד בהתחייבויות המוטלות על המפיק" .

בין היתר, מוסבר במכתב כי נוכח ההשתהות במשא ומתן, "נתפס" האולם שיועד לתוכנית כמו גם המנחים שיועדו, יעל בר זהר וגיא זו-ארץ, התחייבו בינתיים לעבודות אחרות. כן צפויה החברה לדרוש מן הרשות פיצויים עבור ההכנות שנעשו עד כה, בין היתר ההתקשרות עם צוות ההפקה.

משמעות ההחלטה הזו היא כי ככל הנראה הערוץ עצמו יאלץ להפיק את האירוע ובשל המועד המתקרב ישנו חשש של ממש להפקתן של התוכניות המקדימות לקדם.

מרשות השידור: "ועדת התוכן של רשות השידור תתכנס מחר ותדון בנושא".

חיים סלוצקי אמר בתגובה: "תפקידו הראשון של מנכ"ל רשות השידור הנכנס, יוני בן מנחם, הוא לעשות סדר בחלק מאנשי המנהלה, כיוון שהמקום הזה הוא בלתי אפשרי לעבודה. כל ניסיונותינו ללכת לקראתם הובילו לסעיפים חדשים שאינם מתקבלים על הדעת. לא ניתן לעבוד באופן הזה" עוד אמר סלוצקי "אני מחזיק אצבעות לבן מנחם כיוון שאם לא יעשו סדר מיידי – אני אקרא לשר הממונה על רשות השידור – להקים ועדת בדיקה ולסגור את המקום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully