וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי המתנחלים נגד ידיעות אחרונות

5.1.2012 / 13:26

בני קצובר וגרשון מסיקה, ממנהיגי ההתיישבות, דורשים כי העיתון יתנצל בפניהם בעקבות כתבה שתפורסם במוסף 7 ימים, בשל "מניפולציות ושקרים" לטענתם של הכתב שחר גינוסר

הסלמה ביחסים בין ראשי המתנחלים ועיתון ידיעות אחרונות, לקראת כתבת תחקיר שתתפרסם בעיתון מחר: לוואלה! ברנז'ה נודע כי הבוקר (חמישי) פנו ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, ויו"ר ועד מתיישבי השומרון, בני קצובר, לעורך הראשי של ידיעות אחרונות, רון ירון ודרשו פיצוי כספי של מיליון ש"ח ופרסום התנצלות על מה שהם מכנים "כתבת הסתה שקרית ונכלולית כנגד המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון".

מדובר בכתבה מאת שחר גינוסר, הצפויה להתפרסם במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות מחר (שישי) וכותרתה היא "היד המנענעת את ההריסה". בכתבה מתוארים ועד מתיישבי השומרון והמועצה האזורית שומרון והעומדים בראשיהם כמי שפועלים לעידוד, ייזום ומימון של פעולות "תג מחיר" ובהן פגיעה פיזית בחיילי צה"ל, שריפת מסגדים, השחתת מבנים של ערביי יהודה ושומרון ופגיעה בהם.

מסיקה וקצובר טוענים באמצעות עו"ד ניר צבי כי מדובר בכתבה שהיא "חלק ממערכה שעיתון ידיעות אחרונות מוביל כנגדם באופן שיטתי מזה זמן רב", כך לדבריהם. השניים טוענים באופן אישי גם נגד כתב העיתון שחר גינוסר, ואומרים כי "באמצעות מניפולציות ושקרים כורך הכתב פעולות של מחאה והפגנות לגיטימיות כנגד הריסת בתים של יהודים ע"י המשטרה וכוחות הביטחון, הנעשות בהוראת שר הביטחון אהוד ברק, עם פעולות בלתי חוקיות של פגיעה בערבים חפים מפשע ובעוד שאר פעולות אלימות המכונות "תג מחיר" אשר הן הוועדים והן מר מסיקה מתנגדים להן ואף יצאו כנגדן".

השניים דורשים התנצלות מאת העיתון בתוך שבעה ימים במיקום ובגודל שייקבע על ידם, ומאיימים שאם לא ייעשה כך תוגש נגד העיתון תביעת לשון הרע. כמו כן דורשים השניים פיצוי של מיליון ש"ח על הדברים שכבר ירדו לדפוס.

"מדובר בכתבה שקרית שנועדה להשחיר את פני המתיישבים היהודים, מתוך אג'נדה שמאלנית קיצונית של עיתון ידיעות אחרונות", אומרים השניים.

את תגובתו של שחר גינוסר לא ניתן היה להשיג. תגובת ידיעות אחרונות לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully