וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריטריונים זה לחלשים

אמילי גרינצווייג

8.1.2012 / 19:24

מיקי מירו סוגר חצי שנה כמנהל קול ישראל. על פי כללי רשות השידור, מדובר בתקופת ניסיון שבסופה מינוי קבע. מה הקריטריונים לפיהם נבחן תפקודו של מירו? ברשות מסרבים להתייחס

מהם הקריטריונים על פיהם תוארך כהונתו של מיקי מירו כמנהל קול ישראל? הקריטריונים האלה, כנראה, אינם קיימים. וואלה! ברנז'ה פנתה בנושא לרשות השידור, אולם הרשות מסרבת להתייחס לסוגיה.

על פי תנאי המכרזים ברשות השידור, מועמד מבין עובדי הרשות שנבחר לתפקיד ניהולי יעמוד בתקופת ניסיון של שישה חודשים, שבסיומה יוחלט אם המועמד ימשיך לכהונה מלאה של שלוש שנים. מיכאל (מיקי) מירו מונה לתפקיד מנהל קול ישראל ביולי 2011. השבוע מסתיימים ששת חודשי הניסיון. ההערכות הן כי מינויו של מירו יוארך, שכן על פי הנוהל הקיים ברשות על מנת להאריך את הכהונה נדרשת המלצת מנכ"ל רשות השידור בלבד, ואין בחינת עמידה בקריטריונים קבועים. יצויין כי נקודה זו, בתום חצי שנה מתחילת הכהונה, מהווה נקודת בדיקה יחידה לפני מינוי לכהונה מלאה של שלוש שנים.

ברשות השידור סירבו להגיב לשאלות וואלה! ברנז'ה בנושא וכן לטענות שהועלו בדבר ההליך הקיים. בהמשך נמסר בתגובה, בהתייחס לסירוב לחשוף את הקריטריונים כי: "מדובר בענייני פנימיים ברשות השידור ואיננו מגיבים".

יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, דני זקן, התייחס לסוגייה ואמר: "ההארכה כפי שהיא היום אוטומטית. אין בינה ובין בחינה אמיתית של המנהל כל קשר והיא מזכירה את התנהלות המכרזים המכורים מראש אשר תוצאותיהם ידועות לכל עוד בטרם החלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully