וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי כידון: "לפעול לשקיפות מלאה בשוק הפרסום"

15.1.2012 / 12:31

יו"ר איגוד המפרסמים הצטרף לקריאת יו"ר איגוד השיווק באשר לרפורמות הנדרשות בתחום. עוד בכנס השיווק: עצומה למען הצלת ערוץ 10

"אני תומך בקריאת יו"ר איגוד השיווק לשקיפות מלאה בשוק הפרסום והטלוויזיה בישראל", כך אמר מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום, בתגובה לדברים שנשא יו"ר איגוד השיווק אייל מליס בכנס איגוד השיווק הישראלי. "הגיעה העת לעבור למודלים שיש בהם זיקה בין עבודת הפרסומאי לבין התגמול שהוא מקבל, ומתוך כך שהמפרסם ידע בדיוק על מה הוא משלם ולאן הולך תקציב הפרסום שלו. אני קורא לכל הגורמים המעורבים בסוגייה זו כולל אמצעי התקשורת לאמץ גישה זו. השוק תחרותי מאוד ויכול להתנהל באופן עצמאי והוגן".

כידון קרא לגופי המדיה להצטרף לדיון הציבורי בנושא, והדגיש כי "שוק הפרסום חייב לעבור לעבודה בשקיפות מלאה מול המפרסמים וגופי המדיה, זאת מתוך מטרה ליצור שוק בריא יותר".

מוקדם יותר התייחס אייל מליס גם להשפעה שעלולה להיות לסגירת ערוץ 10 על שוק הפרשום ואמר: "לא ניתן שלא להתייחס לסכנת הסגירה המרחפת על ערוץ 10 והחשש שלנו המשווקים המפרסמים מהתכווצות והעלמות האלטרנטיבות, וממציאות שעלולה להחזיר אותנו שנים אחורה לשוק מדיה שאינו תחרותי ושאינו מתאים לצרכינו המפרסמים. אני מקווה שתשמע בקשתנו לאפשר לערוץ להמיר את חובותיו ולהשקיע אותם ביצירת תוכן מקומי איכותי מעבר למכסה בה הוא מחויב כיום".

בכנס איגוד השיווק הישראלי שנערך היום חברו אנשי קהילת הפרסום ונציגי החברות המפרסמות גם לטובת תמיכה בערוץ 10, בצורת עצומה המיועדת לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר התקשורת משה כחלון ויו"ר ועדת הכלכלה כרמל שאמה הכהן. "אנו פונים אליכם בקריאה לעשות ככל שביכולתכם כדי למנוע את סגירתו של ערוץ 10 ולהסיר את החשש הכבד מפני החשכת מסך בישראל", נכתב בעצומה.

אנשי השיווק אף קראו לחברי הכנסת לאמץ את ההצעה להמרת חובות הערוץ בסוגה עילית: "זו הצעה יעילה, ישימה ובעלת היגיון כלכלי ועסקי ובעלת ערך לשוק היצירה וההפקה הישראלית, לשוק הפרסום הישראלי, לחברות המפרסמות ובראש ובראשונה – לצופי הטלוויזיה בישראל". יוזמי העצומה החתימו על העצומה את המבקרים בכנס, ובסוף היום היא תועבר בנוסף למכותבים אליה גם לעיון כל חברי הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully