וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל הפקות: ליאת פלדמן תהיה מנהלת הפיתוח

17.1.2012 / 11:21

פלדמן, לשעבר סמנכ"ל בערוץ 10 ומנהלת פורמטים בחברת קופרמן הפקות, מצטרפת לחברה של אסף גיל

ליאת פלדמן מצטרפת לחברת גיל הפקות שבבעלות אסף גיל. פלדמן, לשעבר סמנכ"ל התוכן של ערוץ 10 ומנהלת התכניות והפורמטים של קופרמן הפקות, נכנסה בימים האחרונים לתפקידה כמנהלת פיתוח התוכן של גיל הפקות.

פלדמן כיהנה במשך ארבע שנים כסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10 ובמסגרת תפקידה היתה אחראית על הפיתוח וההפקה של תכניות חדשות בערוץ כגון "הישרדות", "היפה והחנון" ו"החברים של נאור". קודם לתפקידה בערוץ 10, עבדה פלדמן גם אצל זכייניות ערוץ 2, קשת וטלעד ובערוץ ביפ.
על הפקותיה של גיל הפקות נמנות התכנית "מאסטר שף" (קשת), "רוקדים עם כוכבים" (רשת), בואו לאכול איתי (ערוץ 1), שחקו אותה בגדול (רשת), סופר נני (קשת), דיוקן (ערוץ 1) ורבות נוספות.

"יש פער גדול בין מה שקורה מבחינה כלכלית בשוק הישראלי בפועל לבין רמת היצירתיות שמאפיינת אותו בתקופה הזו", אמרה פלדמן לוואלה! ברנז'ה. "יש תחושה שהעולם קרוב יותר וזמין. בישראל, שהיא מצד אחד שוק קטן ומצד שני אגרסיבי ויצירתי – צריך לעבור מול גופי שידור כדי לפתח משהו בחוץ. תודה לקופרמן הפקות על השנה האחרונה, ואני שמחה על ההזדמנות לקדם עם גיל הפקות פורמטים מקוריים בארץ ובחו"ל"

אסף גיל, בעלי גיל הפקות, מסר בתגובה: "ניסיונה הרב ויכולותיה המוכחות של ליאת מדברים בעד עצמם. הצטרפותה אלינו, מהווה נדבך נוסף לחיזוקה של גיל הפקות כגוף תוכן מוביל בשוק הטלוויזיה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully