וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין לרשות השידור: לפתוח מיד במו"מ עם אגודת העיתונאים

17.1.2012 / 13:06

שופטת בין הדין לעבודה מתחה ביקורת חריפה על הרשות והורתה להנהלה לחדול מיידית מסירובה להיפגש עם העובדים. רשות השידור: "ננהג על פי חוק"

שופטת בין הדין לעבודה דיטה פרוז'ינין מתחה הבוקר (שלישי) ביקורת קשה על רשות השידור. זאת, במסגרת דיון שנערך על עתירת אגודת העיתונאים בירושלים נגד הרשות. השופטת פרוז'ינין ביקרה את הנהלה על סירובה להידבר עם העובדים והורתה לרשות לפתוח במשא ומתן מיידי עם האגודה על הסוגיות שעלו בדיון ולדווח תוך שבועיים על התקדמות המגעים.

הדיון עסק בדרישת אגודת העיתונאים להפשיר את הקפאת הדרגות האישיות ולכנס את ועדות ההסמכה. כמו כן, עלתה לדיון הדרישה לבטל את שורת ההדחות והשינויים שעשה משה נסטלבאום בחטיבת החדשות של ערוץ 1 מאז מונה לתפקיד מנהל החטיבה באופן זמני. יצוין חלק מבעלי התפקידים שהודחו על ידי נסטלבאום הוחזרו לתפקידיהם בהוראת בתי המשפט, והשופטת הביעה תמיהה על עריכתם של שינוים מערכתיים על ידי מנהל זמני שצפוי להיות מוחלף בקרוב.

יו"ר אגודת העיתונאים, דני זקן, פנה מיד לאחר הדיון במכתב למנכ"ל הרשות יוני בן מנחם וקרא לו לכנס דיון מיידי בסוגיות שעל הפרק. " מאז שבן מנחם נכנס לתפקיד, הוא לא נפגש איתנו אפילו פעם אחת, אלא שלח נציגים במקומו", אומר זקן בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "אנחנו דורשים שיפגש עמנו, והוראה דומה נובעת מהחלטת בית הדין היום".

במכתבו לבן מנחם כתב זקן: "בעבר פתרנו את רוב המחלוקות והבעיות שהתעוררו בהידברות\ שביטלה את הצורך בצעדים ארגוניים או משפטיים ולכן לא מובנת עמדתך עד כה להימנע מהתדיינות כזו".

נציגי הרשות טענו בדיון כי משרד האוצר הוא שמונע מתן דרגות אישיות. השופטת הבהירה כי אין לאוצר יכולת התערבות לגבי מימוש הסכמים ותקנות בתוך הרשות, והורתה לקיים דיון נוסף בתוך חודש. מרשות השידור נמסר כי "הנהלת רשות השידור תנהג על-פי החוק כפי שהיא נוהגת תמיד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully