וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: מדור הספורט העצמאי סיים את דרכו

18.1.2012 / 16:42

מיום ראשון תופסק הדפסתו של מדור הספורט כמדור נפרד והוא יוכנס למדורי החדשות. גם תקציב המדור יצומצם ויופסק השימוש בכותבים עצמאיים

סוף למדור הספורט העצמאי של עיתון הארץ: החל מיום ראשון הקרוב תופסק הדפסתו של המדור כחלק נפרד, והוא יעבור אל תוך עמודי החדשות תוך צמצום משמעותי בהיקפו. לצד הצמצום בהיקף המדור נערך גם צמצום משמעותי של התקציב שיעמוד לרשות מערכת הספורט של העיתון, שייאלץ לוותר על שירותיהם של הכתבים העצמאיים של העיתון. כתוצאה מכך כך הוחלט על ידי הנהלת המערכת על צמצום סיקור משחקי הכדורגל והכדורסל, ועל משחקים אלה ידווחו החל מיום ראשון רק הכתבים השכירים של העיתון וההתקשרות עם כתבים פרילאנסרים תיפסק.

במכתב שהעביר רכז המערכת של ספורט הארץ, אייל גיל, הוא בישר לעובדים על השינוי הכפוי והודה להם על עבודתם. "אני מעוניין להודות לכם בשמי ובשם מערכת ספורט הארץ על העבודה הקשה, ההשקעה והזמן שנתתם לנו. כולי תקווה שנחזור לעבוד יחד בעתיד, כשהמצב ישוב להיות קצת יותר טוב", כתב גיל.

בשעה זו נערכת פגישה של ועד עיתונאי הארץ עם מו"ל העיתון עמוס שוקן, מנכ"ל העיתון רמי גז, וסמנכ"לית האדמיניסטרציה, נורית דרנגר. חברי הוועד דורשים להקפיא את הקיצוצים והפיטורים שנעשו בעיתון ומתוכננים להיעשות, ולפעול לפי ההסכמות שהגיעו אליהם עם סיום סכסוך העבודה הקודם לפני שלוש שנים. בשבוע שעבר הודיעו חברי הוועד להנהלה כי אם לא ייענו דרישותיהם תוך שבוע, קרי היום, הם יכריזו על סכסוך עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully