וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: הוקפא מינוי המנהל החדש לרשת א'

19.1.2012 / 10:10

בית הדין לעבודה קבע כי רשות השידור תעביר לצגה מלקו, המנהלת היוצאת, את המסמכים בהם נקבע שיש להחליפה ובינתיים: יוקפא מינויו של המנהל החדש, אבישי פלחי

ניצחון זמני לצגה מלקו, לשעבר מנהלת רשת א' בקול ישראל, במלחמתה נגד הדחתה מרשות השידור. בית הדין לעבודה אילץ את רשות השידור להעביר לה את המסמכים שעליהם מבוססת ההחלטה שלא להמשיך את תפקידה כמנהלת רשת א', ועד שהדבר יבוצע – להקפיא את המכרז.

רשות השידור הודיעה כי תאפשר למלקו לשוב ולהשמיע את טיעוניה בפני ועדת המכרזים לתפקיד ניהול רשת א', וכי החלטת ועדת המכרזים למנות את אבישי פלחי למנהל רשת א' של קול ישראל במקומה, הוקפאה. את מקומו של פלחי ימלא בימים הקרובים מנהל "קול ישראל" מיקי מירו.

על הקפאת המינוי הוסכם לאחר שאגודת העיתונאים בירושלים ומלקו פנו לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, באמצעות עו"ד תמר וינטר-קמר ועו"ד יולי זינגרמן ממשרד עורכות דין ארנה לין ושות'. פנייתה של גב' מלקו לבית הדין הוגשה לאור טענות בדבר קיום הליך מכרזי לא תקין, לא שקוף ולא הוגן. מלקו טענה כי במסגרת ההליך הועלו כלפיה טענות לא מבוססות. נציגה בדיון טענו כי "לא ניתנה למלקו זכות טיעון ולא נשקלו שיקולי ייצוג הולם החלים ביתר שאת בעניינה של גב' מלקו, כאישה וכיוצאת העדה האתיופית".

נציגי אגודת העיתונאים שהשתתפו בוועדת המכרזים הנדונה, תמכו במלקו וציינו כי מינוי של אדם אחר הוא טעות, על רקע דומה, זאת נוכח חוק שיווי זכויות האישה, החל על הרשות כגוף ציבורי וחוק שירות המדינה בנושא מינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully