וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד העיתונאים החדש: רביב דרוקר כבר לא מסתייג

19.1.2012 / 14:06

ערב כנס הייסוד, איגוד העיתונאים החדש מעלה הילוך: אבנר הופשטיין ואלכס ליבק ינאמו בפתיחה, וגם דרוקר התרכך: "זו התאגדות מאוד חשובה"

כתב ערוץ 10 אבנר הופשטיין, חתן פרס ישראל אלכס ליבק וכתבת רדיו קול חי דבורה גינזבורג יהיו בין הדוברים בכנס היסוד של ארגון העיתונאים שיתקיים מחר (שישי) בקולנוע לב בדיזינגוף סנטר בת"א.

בכנס הראשון יוצגו מטרות הארגון, ודרכי הפעולה הצפויות לקידום זכויות העיתונאים ותנאי עבודתם, מטרות עליהן הצהירו בשבוע שעבר המובילים הזמנים של הארגון, העיתונאים דרור פויר, עינת פישביין, חיים הר-זהב ויאיר טרצ'יצקי.

במקביל להכנות לקראת מחר עסקו בימים האחרונים הפעילים גם בהפצת עצומה למען עובדי ערוץ 10 ובהחתמה עליה של קולגות מגופי תקשורת אחרים. נורית קנטי, העורכת הראשית של "מה בוער" בגלי צה"ל ומראשי וועד הפעולה בארגון, התייחסה אמש לעצומה ואמרה כי "הדיון שמתנהל סביב עתיד ערוץ 10, במכוון או שלא, זונח את העיקר. כ-3,000 משפחות צפויות לאבד את מקור פרנסתם ואף אחד לא מדבר על זה ולאף אחד לא אכפת. זוהי דוגמה בוטה אולם מייצגת את מעמד העיתונאים בישראל. היום, עם הסולידריות בין כל העיתונאים ועם הקמתו של ארגון העיתונאים נוכל לפעול לחיזוק מעמד העיתונאי ושמירה על זכויותיו".

לארגון העיתונאים התייחס הבוקר גם עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר, אשר קרא בתחילת החודש לאנשי הערוץ שלא להצטרף לארגון עד שיתבהר עתידו של ערוץ 10. בראיון לאילנה דיין בתכנית "נכון להבוקר" בגל"צ אמר דרוקר: "אני מאוד מקווה שיש לארגון סיכוי, אני חושב שזה היה רעיון מצוין. לי היה איזה חיכוך איתם בקשר להתנהלות ספציפית שהיתה בערוץ 10, אבל היא מאחורינו".

"יש לי בעיה עם העובדה שהם מתחברים להסתדרות שבראשה עומד עופר עיני", הוסיף דרוקר, "אבל אני מניח שלא היו להם הרבה ברירות ואחרי כל ההסתייגויות וההערות זו התאגדות מאוד חשובה. אם אנחנו העיתונאים מתאגדים עבור משהו ביחד – רק טוב ייצא מזה".

אנשי הארגון מספרים כי 400 עיתונאים הצטרפו אליהם עד עכשיו מכל כלי התקשורת המרכזיים בישראל. בימים האחרונים תלו הנציגים מודעות במערכות העיתונים והאתרים המזמינות את העובדים לכנס, והם מצפים למאות משתתפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully